Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Raszyn w roku szkolnym 2009/2010
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy PZP informujemy, iż punkt 15.1 SIWZ ulega zmianie:
było : "...przy zastosowaniu podatku VAT w wysokości 22 % (zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług VAT)."
jest : "...przy zastosowaniu podatku VAT w wysokości 7 % (zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług VAT).
Gmina Raszyn
ul. Szkolna
05-090 Raszyn ZP-3410/PN/22/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 01-07-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Raszyn w roku szkolnym 2009/2010” Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Raszyn w roku szkolnym 2009/2010 wraz z powrotem – na trasach i wg rozkładu zawartego w SIWZ oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i ferii). Łączna długość tras dla jednego autobusu wynosi dziennie Liczba przewożonych dzieci dla I-IV trasy – ok. 200 uczniów. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: od 1-09-2009 r. do 25-06-2010 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655). 2. dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.2. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 3. Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali min. 3 (trzy) usługi siłami własnymi o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj., polegające na transporcie, przewozie osób do szkół, zakładów pracy (poparte (każde) dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie tj. min.: - 1 osoba będąca opiekunem dzieci podczas przewozu, - 2 kierowców. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (autobusów), jakimi dysponuje Wykonawca. Pojazdami powinny być dopuszczone do przewozu dzieci szkolnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 32 poz.262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia a także oznaczonymi z przodu i tyłu tablicami z napisem „autobus szkolny” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2002 r., nr 133, poz.1123 ze zm.) 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa) Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Jolanta Osowiecka, Karolina Filipczak, Katarzyna Borzechowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 09-07-2009 godz. 11:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert W siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 09-07-2009 Godzina otwarcia 11:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 01-07-2009
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
W roku szkolnym 2009/2010 do przewiezienia ok. 200 uczniów.
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zp-22_formularze (138.2kB) | ||
zp-22_zal_A1_rozklad_jazdy_autobusow (31.6kB) | ||
zp-22_zal_A_trasa_autobusow (58.3kB) | ||
zp-22_zal_B_wzor_umowy (35.5kB) | ||
zp-22_siwz (152.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-07-01 16:07:05 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-07-01 16:14:16 |
Ostatnia zmiana: | 2009-07-06 12:28:42 |
Ilość wyświetleń: | 3665 |