Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz powrotem
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy PZP informujemy, iż punkt 15.1 SIWZ ulega zmianie:
było : "...przy zastosowaniu podatku VAT w wysokości 22 % (zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług VAT)."
jest : "...przy zastosowaniu podatku VAT w wysokości 7 % (zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług VAT).
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/21/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.). Data ogłoszenia 03-07-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz powrotem” Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem na niżej wymienionych trasach i wg rozkładu (codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i ferii): a) Warszawa ul. Urbanistów 3- Zespół Szkół Nr 26- dwoje dzieci odbieranych z ul. Pruszkowskiej i ul.Różanej b) Warszawa ul. Białobrzeska 44- Zespół Szkół Specjalnych Nr 109- dwoje dzieci odbierane z ul. Leszczynowej i ul. Lotniczej c) Warszawa ul. Elektoralna 12/14- Zespół Szkół Specjalnych Nr 63- czworo dzieci odbieranych z Al. Krakowskiej, ul. 6-go Sierpnia, ul. Żeromskiego, ul. Jarząbka d) Warszawa ul.Zakroczymska 6- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabo Słyszących Nr 15 im. Ottona Lipkowskiego- dwoje dzieci odbieranych z ul. Poniatowskiego, ul. Stawowej e) Warszawa ul. Różana 22/24- Zespół Szkół Specjalnych Nr 99 im. Stefana Starzyńskiego- jedno dziecko odbierane z ul. Godebskiego f) Warszawa ul. Wrzeciono 10c- Ośrodek Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczy- jedno dziecko odbierane z Al. Krakowskiej Zadanie nr 2 - II TRASA- dzieci dowożone do Pruszkowa Zadanie nr 3 - III TRASA – dzieci dowożone do Izabelina-Laski Izabelin-Laski ul Brzozowa 75 - Ośrodek Szkolno Wychowawczy dla dzieci niewidomych im. Róży Czackiej- dwoje dzieci odbieranych z ul. Podleśnej i ul. Wspólnej Szczegółowe informacje dotyczące adresów dzieci i docelowych szkół wybrany Wykonawca otrzyma przy podpisywaniu umowy. Rodzaj zamówienia Usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: Od 1-09-2009 r. do 25-06-2010 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych 2. dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.2. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 3. Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali min. 3 (trzy) usługi siłami własnymi o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj., polegające na transporcie, przewozie osób do szkół, zakładów pracy itp. (poparte (każde) dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. min.: - 1 osoba pełniąca rolę opiekuna/opiekunki dzieci, posiadająca odpowiednie kwalifikacje tj. przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. Osoby będące opiekunami dzieci nie mogą obsługiwać więcej niż jednej trasy - 2 kierowców – /w tym jedną na zastępstwo/ - Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, sporządza wykaz dla każdego z zadań 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (pojazdów umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych), jakimi dysponuje Wykonawca. tj. pełnosprawnymi, oznakowanymi pojazdami wyposażonymi w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych /w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia/, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt. Pojazdy wyznaczone do przewozu dzieci nie mogą obsługiwać więcej niż jednej trasy Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, sporządza wykaz dla każdego z zadań) 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa). Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Jolanta Osowiecka, Karolina Filipczak, Katarzyna Borzechowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek-Piątek w godz. 10.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 13-07-2009 godz. 11:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 13-07-2009 Godzina otwarcia 11:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 03-07-2009
Gmina Raszyn
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Zadanie nr 1 - I TRASA – dzieci dowożone do Warszawy
Pruszków ul. Wapienna 2- Ośrodek Szkolno Wypoczynkowy- Troje dzieci odbieranych z ul. Mieszka I-go , ul. Opackiego, ul. Błotnej
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zp-21_formularze (115.1kB) | ||
zp-21_opis_przedmiotu_zamowienia_zal_A (33.9kB) | ||
zp-21_projekt_umowy_zal_B (65.3kB) | ||
zp-21_SIWZ (150.3kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-07-03 10:28:49 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-07-03 10:31:43 |
Ostatnia zmiana: | 2009-07-06 12:28:17 |
Ilość wyświetleń: | 3559 |