Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Raszyn / Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn / Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/45/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 11-12-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Wywóz nieczystości stałych z terenu Gminy Raszyn. Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn. Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn.” Przedmiotem zamówienia jest: 1. opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 1 do SIWZ) z częstotliwością: - 1 kontener o poj. 7m3 ( zakryty) – trzy razy w miesiącu ( co dziesięć dni każdego miesiąca), - 2 kontenery o poj. 7m3 ( odkryte) – dwa razy w tygodniu ( wtorek, czwartek) – teren Urzędu Gminy Raszyn, - 11 szt. pojemników o poj. 1 100l – jeden raz w tygodniu, - 2 szt. pojemników o poj. 1 100l – dwa razy w miesiącu – budynek komunalny przy ul. Niskiej 19 i Al. Krakowskiej 57 w Raszynie, 2. sprzątanie i wywóz nieczystości stałych z 54 szt. przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy oraz ich odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskową – solną w okresie zimowym (wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 1) trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek). 3. opróżnianie 70 szt. koszy ulicznych wraz z wywozem nieczystości stałych ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 2) trzy razy w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek), 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: - sprzątania śmieci przy koszach, w odległości
4. mycie 51 szt. wiat przystankowych ( wg wykazu zamieszczonego w załączniku nr 2) jeden raz w miesiącu ( w pierwszym tygodniu miesiąca) w okresie od 1 marca do 30 listopada w okresie trwania umowy, w pozostałych miesiącach ( od grudnia do końca lutego) na zlecenie Zamawiającego i przy występowaniu temperatur dodatnich. 1. Zakres prac obejmujących mycie wiat przystankowych : - mycie zewnętrznych oraz wewnętrznych ścian wiaty - usuwanie plakatów, ogłoszeń (z wyjątkiem urzędowych), napisów umieszczonych na przystankach oraz mycie pozostałości po kleju, farbach, tuszu itp. - mycie dachu - mycie gablot z rozkładami jazdy - mycie znaków przystankowych - mycie ławek dla pasażerów 5. zbieranie, transport i zapewnienie unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z miejsc wskazanych przez Zamawiającego – około 15 szt. zwłok zwierzęcych w okresie trwania umowy - usługę należy wykonać w ciągu 4 godz. od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego Rodzaj zamówienia Usługi Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: Od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2010 r.) do 31.12.2010 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 6.1/ Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, 6.2/ Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 6.2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/,- /Zał. nr 3/ UWAGA: Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, 6.2.2/ aktualne zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. Nr 236 z 2005r, poz. 2008 z póź. zm.)- /zał. nr 3.1/, 6.2.3/ aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów- /zał. nr 3.2/ 6.2.4 aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przekazywanie zebranych zanieczyszczeń- /zał. nr 3.3/ 6.3/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 /trzech/ usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - /zał. nr 4/ 6.4/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca - /zał. nr 5/, tj: - samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej 2 szt. - samochód ciężarowy „Śmieciarka” - co najmniej 2 szt. - samochód transportowy do 1 t - co najmniej 1 szt. - kontenery poj. 7m3 - zakryte - co najmniej 3 szt. - kontenery poj. 7m3 - odkryte - co najmniej 5 szt. - pojemniki – poj. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Katarzyna Głodek, Jarosław Kozłowski Karolina Filipczak, Katarzyna Borzechowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek-Piątek w godz. 8.00-14.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 30 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 21-12-2009 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Cena ofertowa brutto – waga 100 %. Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 21-12-2009 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 11-12-2009
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 400 r. /Dz. U. 71 poz. 645 ze zm./ w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania.
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-12-11 15:03:34 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-12-11 15:10:28 |
Ostatnia zmiana: | 2009-12-11 15:10:28 |
Ilość wyświetleń: | 3688 |