Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/47/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 21-12-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn.” Przedmiotem zamówienia jest: W zakresie wykonywania usługi dotyczącej likwidacji dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Raszyn do Wykonawcy należało będzie: - zebranie, załadunek (zarówno ręczny jak i mechaniczny) i wywiezienie odpadów z terenu Gminy Raszyn wskazanych przez Zamawiającego i ich unieszkodliwienie - przewidywana ilość odpadów do wywiezienia ~ 2 400 m3 z terenu Gminy Raszyn Rodzaj zamówienia Usługi Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 6.1/ Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, 6.2/ Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 6.2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/,- /Zał. nr 3/ UWAGA: Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, 6.2.2/ aktualne zezwolenie na odbiór odpadów i ich transport w myśl art. 28 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) - /zał. nr 3.1/ 6.2.3 aktualną umowę ze składowiskiem odpadów podpisaną przynajmniej do końca 2010 r.- /zał. nr 3.2/ 6.3/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca-/zał. nr 4/, tj: - samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej 1 szt. - kontenery poj. 4 m3- odkryte - co najmniej 2 szt. - kontenery poj. 7 m3- odkryte - co najmniej 2 szt. - kontenery o wysokich burtach poj. 15 lub 18 m3 - co najmniej 2 szt. - koparka chwytakowa lub koparko-ładowarka - co najmniej 1 szt. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Katarzyna Głodek, Jarosław Kozłowski Karolina Filipczak, Katarzyna Borzechowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek-Czwartek w godz. 8.00-15.00 oraz w Piątek w godz. 9.00-14.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 04-01-2010 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Cena ofertowa brutto – waga 100 %. Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 04-01-2010 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 21-12-2009 Zamawiający, Wójt Gminy Raszyn informuje, że do prowadzonego postępowania dodaje następujące załączniki: zp_47_formularze, zp_47_siwz, zp_47_projekt_umowy_zal_A, zp_47_specyfikacja_techniczna_zal_B.
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 400 r. /Dz. U. 71 poz. 645 ze zm./ w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania.
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zp_47_formularze (88.1kB) | ||
zp_47_projekt_umowy_zal_A (128.3kB) | ||
zp_47_siwz (223.2kB) | ||
zp_47_Specyfikacja_techniczna_zal_B (26.8kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-12-21 14:29:29 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-12-21 14:31:17 |
Ostatnia zmiana: | 2009-12-28 10:43:47 |
Ilość wyświetleń: | 3139 |