Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/20/2010

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

Data ogłoszenia

08-07-2010 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Przedmiotem zamówienia jest „Remont istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją bitumiczną i grysami ulic w Gminie Raszyn

Zakres robót:

1)       Wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu z wypełnieniem ubytków i nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych, przy średnim zużyciu 2 cm destruktu na 1 m2 po zagęszczeniu z materiału inwestora  -  10 000,00 m2

2)       Utrwalenie powierzchniowe istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach, po zawałowaniu w ilości 10 000,00 m2 w zakresie:

- warstwa dolna – emulsja asfaltowa szybkorozpadowa K1-65 w ilości ok.  1,85 kg/ m2;   grysy granitowe 8/12 mm w ilości ok. 14,0 kg/ m2

- warstwa górna – emulsja asfaltowa szybkorozpadowa w ilości ok. 1,65 kg/ m2; grysy  granitowe 5/8 mm w ilości 13 kg/ m2

3)           Podniesienie zaworów i zasuwów wodociągowych i gazowych na wysokość od 1 do 2 cm, ilość – 80 szt.

4)           Podniesienie studni i kratek ściekowych na wysokość od 1 do 2 cm, ilość –   30 szt.

 

Uwaga:

Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych asortymentów,  w zależności od stanu nawierzchni i potrzeb Zamawiającego

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr A do SIWZ, projekcie umowy – zał. nr D, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. nr B

Zamawiający nie zapewnia miejsca zaplecza i zwałki materiałów. Zastrzega sobie jednak prawo do ewentualnego wykorzystania na własne potrzeby materiałów pochodzących z rozbiórki, z tym że Wykonawca odwiezie, na swój koszt, na magazyn wskazany przez Zamawiającego.

Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

 

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

45.10.00.00-8 : Przygotowanie terenu pod budowę

45.23.30.00-9 : Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45.23.31.42-6 : Roboty w zakresie naprawy dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

   Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

30.09.2010 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

5.1    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku : Zamawiający nie określa szczególnych

      wymagań

 

5.2    posiadania wiedzy i doświadczenia

 

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :

        Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać w  okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał nie mniej niż 2 zadania będące robotami analogicznymi do zamawianych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni.

5.3    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - potencjał techniczny : Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

     Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.:

-          2 osobami posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg

     -     min  10 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

 

5.4    sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a)       sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min.

      200.000 PLN;

b)       sytuacja finansowa: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów, Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .

 

VI. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

6.1 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

6.1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy- Zał. nr 2;

6.1.2 wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 3;

6.1.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zał. 4;

6.1.4 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zał. 5;

6.1.5 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- zał. 6;

 6.1.6 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest 

 ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

 przedmiotem zamówienia- zał. nr 7.

6.1.7 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/ -  /zał. nr 8/

6.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    6.2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- zał. nr 9;

6.2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- zał. nr 10;

6.2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert- zał. nr 11;

6.2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert zał. nr 12;

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 6.2.1-6.2.4

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Roman Łyszcz, Karolina Filipczak

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek-Piątek w godz. 9.00-14.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

50 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

26-07-2010     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

    Wadium

    4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

26-07-2010

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

08-07-2010