Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/1/2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759).

Data ogłoszenia

14-01-2011 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Bieżące utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn w 2011 roku

Z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1 Bieżące utrzymanie dróg o  nawierzchni bitumicznej :

- uzupełnienie ubytków w nawierzchni z destruktu                                             -500 m2,

- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grub. do 4cm                          -1000 m2

- jw. każdy dodatkowy 1cm                                                                                      -1000 m2

- naprawy tymczasowe masą na zimno                                                                  -200 m2

- uzupełnienie ubytków podbudowy tłuczniem kamiennym każde 5cm gr.      -500 m2

- frezowanie nawierzchni bitumicznych i z destruktu grub. każdy 1cm gr.       - 4000 m2,

- remont warstwy ścieralnej grub. 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej - 2000 m2

- remont nawierzchni z destruktu z mas mineralno-bitumicznych      - 4000 m2

 

 Zadanie nr 2: Bieżące utrzymanie dróg o  nawierzchni betonowej :

- remont nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 cm`                                     - 100 m2

- remont nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm                                      - 100 m2

- uzupełnienie  nawierzchni z kostki betonowej grub.6cm                              - 200 m2

- uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm                             - 100 m2

- uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym gr.10cm                            - 200 m2

 -remont krawężników 15x30 na ławie z betonu B-10                                       - 50 mb

- remont obrzeży betonowych 8x30cm                                                               - 50 mb,

- remont obrzeży betonowych 6x30 cm                                                              - 50 mb

- regulacja studni kanalizacyjnych                                                                     - 10 szt.

- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych                                          - 10 szt.

- regulacja studni telekomunikacyjnych                                                           - 2 szt.

- regulacja kratek ściekowych                                                                            - 5szt.

 

Zadanie nr 3 Bieżące utrzymanie dróg -naprawa dróg gruntowych :

- profilowanie dróg gruntowych i tłuczniowych wraz  z zagęszczeniem walcem        - 30000 m2

- ulepszanie dróg gruntowych poprzez dowóz, ułożenie, profilowanie
 i zagęszczanie tłucznia  kamiennego śr.gr.10cm                                                          - 10000 m2

- oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu gr. do 40cm z profilowaniem

   skarp rowów i wywiezieniem nadmiaru materiałów na odl. do 10km                          -  2000mb

-obłożenie skarp rowów ażurowymi płytami betonowymi typu EKO                           - 200 m2

 

UWAGA: Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w dokumentacji projektowej i potrzeb Zamawiającego.

Rodzaj zamówienia

ROBOTY BUDOWLANE

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień    
     (CPV):

45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.23.31.42-6

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759). Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmian terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonania robót, zakresu rzeczowego wykonania robót, zg. z zapisami w SIWZ

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

Od daty podpisania umowy do 30-06-2011 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

2.        posiadania wiedzy i doświadczenia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał nie mniej niż 2 zadania będące robotami analogicznymi do zamawianych. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na remoncie (również cząstkowym) przebudowie, budowie nawierzchni drogowych.

3.        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - potencjał techniczny: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

     Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.:

-          1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg,

      -     min  10 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

4.        sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a)       sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min.

      300.000 PLN – do przedstawienia przed podpisaniem umowy

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

 

1 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

1.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

1.4 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

1.5 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

 

2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 6.2.1-6.2.4

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert),

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

·    p. Zbigniew Binienda, Ryszard Lewandowski

·    p. Dorota Czajkowska fax. /22/ 701-78-01,

 

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek - piątek w godz. 09:00 – 14:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania ofert

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

28-01-2011  godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 Powyżej 14 000euro

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium cena

   100% - cena

     Wadium

   Zadanie nr 1: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)

   Zadanie nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

   Zadanie nr 3: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

28-01-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

14-01-2011