Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.3.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

28-01-2011 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Budowa odwodnienia stawu w miejscowości Jaworowa, Gmina Raszyn

Planowana inwestycja obejmuje budowę kanału odwadniającego z rur PCV ?

Średnie zagłębienie przewodu wynosi 2,40 m p.p.t., studnie betonowe z kręgów: ? 1200 mm – 1 szt., 1400 mm – 1 szt.,  z PCV ? 425 mm – 8 szt. 

Zgodnie z dokumentacją geotechniczną należy spodziewać się wody gruntowej na głębokości ok. 1,4-1,5 m p.p.t. a w sąsiedztwie stawu poziom wody gruntowej jest na poziomie lustra wody w stawie. W związku z powyższym należy przewidzieć odwadnianie wykopów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów zamiennych tego samego rodzaju i nie niższej jakości, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zamiana nie może stanowić podstawy do żądania podwyższenia zapłaty.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa kanału odwadniającego wraz z betonowym wlotem i wylotem do rowu melioracyjnego. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określony jest w projekcie budowlano-wykonawczym. Oferent przedstawi w ofercie wycenę zgodną z zakresem robót określonych dokumentacją techniczną obejmującą pełny zakres zamówienia. Materiały przeznaczone do wywozu np. ziemia z wykopów należy wycenić według kalkulacji indywidualnej, Zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem.

Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie następujących czynności:

-zatwierdzenie projektu organizacji ruchu

-organizacja ruchu na czas budowy

-zajęcie pasa drogowego

-odtworzenie terenu po robotach

-zagęszczenie gruntu

-badań geologicznych w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów

-organizacji placu budowy i zaplecza budowy

-opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy

-pełnej obsługi geodezyjnej: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egzemplarzach uzgodniona w ZUD

-wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach

- zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji, itp.).

Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania koniecznych robót dodatkowych, jeżeli potrzeba taka wyłoni się w trakcie robót.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz projekcie budowlano-wykonawczym.

Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min. 36 miesięcy.

 

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

45.23.24.40-8

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm). Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmian terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich,  zakresu rzeczowego wykonania usługi zg. z zapisami w SIWZ

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

30.06.2011 r.

I. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

2         posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał nie mniej niż 2 zadania będące robotami analogicznymi do zamawianych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej.

a.       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - potencjał techniczny : Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;  1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg

b.       sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a)  sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 200.000 PLN (do przedstawienia przed podpisaniem umowy);

b)  sytuacja finansowa: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000 PLN, potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

1.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.4 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.5 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

1.6 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

1.7 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/.

2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;

2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ;

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Anna Jachowska, Dorota Czajkowska,

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek-Piątek w godz. 9.00-14.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

14.02.2011 r.   godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert

     Kryterium

Cena - 100%

     Wadium

4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

102

Data otwarcia

14-02-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

28-01-2011 r.