Druk bezpłatnego gminnego czasopisma - Kurier Raszyński
Raszyn, dnia 18 lutego 2011 r. Dot. Zapytania ofertowego na : „Druk bezpłatnego gminnego czasopisma – Kurier Raszyński” Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.z.p. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie: Pytanie nr 1: W opisie przedmiotu zamówienia jest: "wymagana cena za druk 1 wewnętrznej strony A4 w 2 kolorach", a wg. parametrów druk środka jest w 1 kolorze plus rozkładówka w 4 kolorach. Proszę o sprostowanie. Zamawiający udziela odpowiedzi: W opisie przedmiotu zamówienia, wystąpiła omyłka – winno być: Okładka: papier kreda 135g, 4 strony, druk 2-stronny 4-kolorowy (strona 1,2 15, 16). Środek: 8 stron - papier offsetowy 80g, druk 2-stronny 1 –kolorowy (strony 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14), Strony 4 „rozkładówki” – papier 80 g, druk 4 – kolorowy (strony 7, 8, 9, 10). Pytanie nr 2: Czy czasopismo posiada numer ISSN/ISBN ? Zamawiający udziela odpowiedzi: Zamawiający informuje, że czasopismo posiada numer ISSN/ISBN.
Gmina Raszyn
ul. Szkolna
05-090 Raszyn ZP-271.PN.5.2011 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon/ fax. /022/ 701-77-78, /22/ 701-78-01 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). Przedmiot zamówienia publicznego Druk bezpłatnego gminnego czasopisma – Kurier Raszyński Opis zamówienia: Druk miesięcznika „Kurier Raszyński” (ukazuje się raz w miesiącu) Nakład – 7 200 szt. miesięcznie Format – A4 (16 stron formatu A4) Okładka: papier kreda 135g, 4 strony, druk 4-kolorowy (strona: 1,2 oraz 15,16) Środek: 8 stron – papier offsetowy 80g, druk 2 – stronny, 1- kolorowy (strony: 3,4,5,6 oraz 11,12,13,14) Strony 4 „rozkładówki” – papier 80 g, druk 4 – kolorowy (strona 7,8,9,10) Oprawa: szycie drutem Przewidywana ilość wydań: do 11 w roku Rodzaj zamówienia USŁUGA Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień 79.81.00.00-5 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmian terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonania robót, zakresu rzeczowego wykonania robót, zg. z zapisami w SIWZ Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: od podpisania umowy do 31 grudnia 2011r. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań 2. posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: – nie mniej niż 2 zadania (rozpoczęte i zakończone) będące usługami analogicznymi do zamawianych o wartości, co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Przez usługi analogiczne Zamawiający rozumie usługi polegające na druku czasopism o charakterze lokalnym. a. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań b. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: sytuacja finansowa: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: – 50.000,00 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy 2 wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie 3 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. Miejsce i termin składania ofert: Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 Termin składania ofert 25-02-2011 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Okres związania ofertą 30 dni Kryterium cena 100% - cena Wadium nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Numer lokalu 102 Data otwarcia 25-02-2011 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 17-02-2011
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
(CPV):
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
ZP-5 SIWZ (179.1kB) | ||
ZP-5 formularze (109.1kB) | ||
Umowa - Druk Kuriera (39kB) | ||
Opis zamówienia Załącznik A (26.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2011-02-17 14:06:01 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2011-02-17 14:11:06 |
Ostatnia zmiana: | 2011-03-29 14:41:21 |
Ilość wyświetleń: | 3350 |