Raszyn, dnia 1marca 2011 r.

 

 

Dot. Przetargu nieograniczonego na: Wycinkę i pielęgnację drzew na terenie Gminy Raszyn - ZP.271.PN.8.2011

 

Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu zmieniony został formularz ofertowy. Jednocześnie informujemy, iż powyższe zmiany nie dotyczą zmian treści ogłoszenia, dlatego termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

 

                                                                                                  

 

............................................................................                                                     

(pieczęć adresowa Wykonawcy

/Uczestnika/ów/ Konsorcjum*)

NIP**): ....................................................

REGON**):.............................................                                          

tel.**): .....................................................                                                     

fax**): .....................................................                                                     

adres e – mail**): ....................................      

                                          

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

 

Zamawiający:

Gmina Raszyn

05-090 Raszyn

ul. Szkolna 2a

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o wszczęciu postępowania prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych na:

 

            „Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Gminy Raszyn”

             

 

Ja/My, niżej podpisany/i, ........................................................................................................................................................,

działając w imieniu i na rzecz: ........................................................................................................................................................,

1.       wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. II SIWZ, Specyfikacją techniczna zamówienia
i projektem umowy za cenę:

 

- ścinanie drzew:

Opis przedmiotu zamówienia

J.m.

Szacunkowa ilość

 

Cena jedn. netto zł

VAT

%

Cena jedn. brutto zł

Cena brutto po uwzględnieniu ilości (zł)

Obwód pnia w cm na wysokości 130 cm

do 50 cm

szt.

25

 

 

 

 

51 cm  - 100 cm

szt.

30

 

 

 

 

101 cm  - 150 cm

szt.

30

 

 

 

 

151 cm – 200 cm

szt.

15

 

 

 

 

powyżej 201cm

szt.

10

 

 

 

 

                                                                                                                                    Łącznie

 

- frezowanie pni

Opis przedmiotu zamówienia

J.m.

Szacunkowa ilość

Cena jedn. netto zł

VAT

%

Cena jedn. brutto zł

Cena brutto po uwzględnieniu ilości (zł)

Obwód pnia na wysokości poziomu terenu

do 50 cm

szt.

1

 

 

 

 

51 cm  - 100 cm

szt.

5

 

 

 

 

101cm – 150 cm

szt.

20

 

 

 

 

151cm – 200 m

szt.

10

 

 

 

 

powyżej 201 cm

szt.

10

 

 

 

 

                                                                                                                                    Łącznie

 

- karczowanie pni

Opis przedmiotu zamówienia

 

J.m.

Szacunkowa ilość

Cena jedn. netto zł

VAT

%

Cena jedn. brutto zł

Cena brutto po uwzględnieniu ilości (zł)

Obwód pnia na wysokości poziomu terenu

101 cm – 150cm

szt.

5

 

 

 

 

151 cm  - 200 cm

szt.

5

 

 

 

 

powyżej 201cm

szt.

1

 

 

 

 

                                                                                                                                    Łącznie

 

- zabiegi pielęgnacyjne drzew

Opis przedmiotu zamówienia

J.m.

Szacunkowa ilość

Cena jedn. netto zł

VAT

%

Cena jedn. brutto zł

 

Cena brutto po uwzględnieniu ilości (zł)

Obwód pnia w cm na wysokości 130 cm

do 50 cm

szt.

10

 

 

 

 

51 cm  - 100 cm

szt.

50

 

 

 

 

101 cm  - 150 cm

szt.

50

 

 

 

 

151 cm  - 200 cm

szt.

25

 

 

 

 

powyżej 201cm

szt.

10

 

 

 

 

wykonanie cięcia technicznego drzewa

 - jednolita stawka dla każdego obwodu drzewa

szt.

 

50

 

 

 

 

                                                                                                                                    Łącznie

 

- usuwanie zwałów i wiatrołomów

Opis przedmiotu zamówienia

J.m.

Szacunkowa ilość

Cena jedn. netto zł

VAT

%

Cena jedn. brutto zł

Cena brutto po uwzględnieniu ilości (zł)

Obwód pnia w cm na wysokości 130 cm

do 50 cm

szt.

1

 

 

 

 

51 cm  - 100 cm

szt.

2

 

 

 

 

101 cm  - 150 cm

szt.

2

 

 

 

 

151 cm  - 200 cm

szt.

1

 

 

 

 

powyżej 201 cm

szt.

1

 

 

 

 

                                                                                                                                    Łącznie

 

Ogółem:

Netto: ____________________ zł

/słownie netto/ _______________________________________________________________

VAT: ____________________ zł

/słownie VAT/ _______________________________________________________________

Brutto: ___________________

/słownie brutto/ ______________________________________________________________

 

2. Oświadczamy, że:

-          zamówienie zrealizujemy w terminie:................................................... (wymagany do 31 grudnia 2011r.)

-          zapoznałem/liśmy się z SIWZ i uznaję/emy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania,

-     nie uczestniczę/ymy w jakiejkolwiek innej ofercie dotyczącej tego samego postępowania,

-     zamówienie zrealizuję/emy przy współudziale podwykonawcy/ów *), którego/ych procentowy udział
w wartości przedmiotu zamówienia łącznie wynosi ........... % *), a zakres przewidywanych prac do wykonania przez niego/nich przedstawia załącznik nr 6,

-     uważam/y się za związanego/ych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty jej otwarcia,

-          w przypadku podzlecenia części zamówienia zobowiążę/emy podwykonawcę/ów do udzielenia wymaganej gwarancji na oferowaną przez niego/nich część przedmiotu zamówienia *),

-          zawarty w SIWZ wzór (projekt) umowy został przeze mnie/nas zaakceptowany i zobowiązuję/emy się, w przypadku wyboru mojej/naszej oferty, do zawarcia umowy na wymienionych warunkach, miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,

-  warunki płatności zawarte w projekcie/wzorze umowy zostały przeze mnie/nas zaakceptowane / nie     zaakceptowane *)   

3.                  Oferta została złożona na …... stronach, kolejno ponumerowanych od nr… do nr …., w tym informacje zawarte na stronach od nr ….... do nr …... , umieszczone w oddzielnej wewnętrznej kopercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

4.                  Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

 

....................................................  

….................................................

......................................................

......................................................

…………………………………....

......................................................

......................................................

…………………………………....

 

 

 

......................................................             

           miejscowość i data                                                                      .......................................................................................

/Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do podpisywania oferty/

 

 

 

 

 

 

 

 

*) niepotrzebne skreślić.

**) w przypadku Konsorcjum wpisać dane dotyczące pełnomocnika (lidera).

 

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP-271.PN.8.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Gminy Raszyn

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:

Wycinkę drzew w tym usuwanie zwałów i wiatrołomów:

- wycinka drzew

- usuwanie zwałów i wiatrołomów – w tym w sytuacjach awaryjnych - zagrożenie bezpieczeństwa ruchu na drodze

- uporządkowanie terenu po wykonanych robotach poprzez zebranie i wywóz odpadów (grubizny, gałęzi, liści, trocin) powstałych na skutek prac do miejsca utylizacji lub odzysku.

Pielęgnację drzew

- pielęgnacja drzew polegająca na wykonaniu w zależności od potrzeb następujących cięć:

Cięcie sanitarne: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych. Wykonywanie jako zabiegi poprzedzające inne zabiegi pielęgnacyjne, warunkując podjęcie pozostałych prac w koronie drzewa.

Cięcie korygujące: (techniczne) - cięcie zmierzające do niwelowania wad budowy korony, poprawiającego statystykę drzewa, usuwanie konarów i gałęzi  zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia oraz pełne zabezpieczenie ran i ubytków .

Cięcie formujące: cięcie do uzyskania określonej formy pokrojowej drzew w których wykonano zabiegi formowania w latach ubiegłych .

Frezowanie pni:

- usunięcie pnia pozostałego po drzewie poprzez jego niwelację ok. 10-30 cm poniżej poziomu grunt,

- zasypanie otworu po pniu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb,

- uporządkowanie terenu po wykonywanych robotach i wywóz odpadów (zrąbków, trocin) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku.

Karczowanie karpin drzew

- odkopanie bryły korzeniowej, usunięcie korzenia,

- zasypanie otworu po karpie korzeniowej ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb

- uporządkowanie terenu po wykonywanych robotach i wywóz odpadów (karpy korzeniowej, drobnych korzeni) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

77.21.14.00-6,   77.21.15.00-7

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmian terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonania robót, zakresu rzeczowego wykonania robót, zg. z zapisami w SIWZ

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

Od daty podpisania umowy do 31-12-2011

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

2.        posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 zadania (rozpoczęte i zakończone) będące usługami analogicznymi do zamawianych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda. Przez usługi analogiczne Zamawiający rozumie usługi polegające na wycince i pielęgnacji drzew.

3.        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.:

-  min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia w zakresie chirurgii, pielęgnacji i ochrony drzew, - min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pielęgnacji zieleni wysokiej i ochrony drzew, - min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym dla osób wykonujących
   roboty przy drodze.

4.        sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a) sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 80 000,00 zł

b) sytuacja finansowa: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”

 

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie

1.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

1.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik Wykonawcy);

1.5 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

1.7 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania jego zasobów Wykonawcy, na okres realizacji niniejszego zamówienia

6.2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik Wykonawcy);

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert(załącznik Wykonawcy);

2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.4

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§       w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

03-03-2011  godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium cena

   100% - cena

     Wadium

Nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

03-03-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

21-02-2011