Raszyn dnia 16.03.2011r.

Znak sprawy IR.271.pd.  92. .MJS.2011

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie i montaż drzwi w przedszkolu w Dawidach”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych antywłamaniowych w klasie II, kolor brąz, jednoskrzydłowych z naświetlem górnym i bocznym, otwieranych na zewnątrz (lewych).Oszklonych szybą zespoloną od zewnątrz antywłamaniową P-4 od wewnątrz bezpieczną. Otwór w świetle ościeży 1400x2650, drzwi w świetle ościeżnicy 950x200 (rysunek w załączeniu).

Drzwi winny posiadać samozamykacz, 2 zamki z wkładką atestowaną, pochwyt dwustronny w formie rączki długości ok. 40cm, niski próg, szybę do połowy matową. Możliwość blokowania drzwi po otwarciu. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi poniżej 2,6 W/m2

W zakres robót montażowych wchodzi:

-          Demontaż istniejących drzwi drewnianych z wywozem

-          Reperacja ubytków tynku wraz z malowaniem ościeży

2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

4.      Realizacja: 01.07.2011r. – 07.07.2011r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu tel. 22 701-77-78.

 

 

‘V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Maria Jasik-Sikorska

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Wykonanie i montaż drzwi w przedszkolu w Dawidach” w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 30.03.2011 r. do godz.12.00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Formularz cenowo-ofertowy
  2. Wzór umowy
  3. Zestawienie stolarki drzwiowej zewnętrznej

 

 

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                     
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)