Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP-271.PN.11.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Gminy Raszyn

szacunkowa ilość zakupu oleju napędowego, benzyny bezołowiowej u Wykonawcy to:

            - benzyna bezołowiowa Pb 95 – 28 000 litrów

- benzyna bezołowiowa Pb 98 – 1 000 litrów

- olej napędowy ON                 – 19 100 litrów

 

Podane ilość paliw są ilościami szacunkowymi. Podana ilość paliwa jest maksymalna i w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.

1. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz wymogi Polskich Norm.

2. Realizacja zamówienia odbywać będzie się sukcesywnie – według potrzeb Zamawiającego, poprzez bezpośrednie tankowanie (do zbiorników paliwowych) pojazdów Zamawiającego na stacjach benzynowych należących do wyłonionego w niniejszym postępowaniu wykonawcy.

3. Zakup paliwa odbywać będzie się w formie bezgotówkowej za pomocą kart paliwowych.

4. Karty paliwowe zapewnione będą Zamawiającemu bezpłatnie.

5. Karty paliwowe zgodnie z załącznikiem nr A do SIWZ – wykaz samochodów, przynależne będą do każdego z samochodów oddzielnie, plus dodatkowa karta (bez przypisania do pojazdu – dla zakupu paliwa do kosiarek spalinowych oraz ciągnika).

6. Przedmiot zamówienia musi być dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

7. Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację paliw położoną w odległości 10 km od siedziby Zamawiającego.

8. Wykonawca winien posiadać paliwo letnie i zimowe.

9. Zamawiający będzie mógł korzystać z całej sieci stacji paliw, jeżeli Wykonawca posiada więcej niż jedną stację.

10.          Wykonawca zapewni rozliczanie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji (dat zakupu, ilości, cena 1 litra paliwa oraz jego rodzaju i wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu oraz numeru karty, za pomocą której dokonano zakupu).

11.          Rozliczenie będzie następowało na koniec miesiąca (dopuszczalne rozliczenie dwa razy w miesiącu), termin płatności 21 dni od daty sprzedaży.

Rodzaj zamówienia

DOSTAWA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

09.13.41.00-8     09.13.21.00-4

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm). Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmian terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonania robót, zakresu rzeczowego wykonania robót, zg. z zapisami w SIWZ

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2011r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień, Wykonawca winien przedstawić koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne /Dz. U. z 2009 r. Nr 215 poz. 1664 ze zm./

2.        posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

3.        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

4.        sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”

 

 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

2 aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr  89, poz. 625  późń. zm.)

3 zakres dostaw, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 1-4

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2 - 4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

30-03-2011  godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium cena

    Cena – 50%,  Upust – 50%

     Wadium

Nie dotyczy

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

30-03-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

21-03-2011