Raszyn, 1.04.2011r.

Znak sprawy IR.271.szs.  139.  MJS.2011

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Malowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin.”

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Malowanie wybranych pomieszczeń (1 692,64m2) w budynku szkoły 2 krotnie farbą emulsyjną z przygotowaniem podłoża, oraz malowanie lamperii (511,41m2), wszystkich drzwi w części malowanych korytarzy (132,68m2), rur c.o. farbą olejną w kolorze ścian, (kolor do uzgodnienia z użytkownikiem). Należy dwukrotnie polakierować drzwi wejściowe. Zamawiający informuje, że sufity i zewnętrzne ściany pomieszczeń wyszczególnionych na I piętrze wymagają usunięcia śladów po zaciekach. Sufity na I p. wymagają szpachlowania (pęknięcia na belkach). Przed przystąpieniem do prac należy zdemontować listwy naścienne, które po zakończeniu malowania należy zamontować. Do malowania są wszystkie parapety drewniane w wyszczególnionych pomieszczeniach na parterze. W ramach wykonywania robót wewnętrznych Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia i wniesienia wszystkich mebli, posprzątania, umycia okien i doprowadzenia obiektu do stanu jak przed remontem.

W celu prawidłowego oszacowania kosztów wykonania robót remontowych wskazana jest wizja lokalna.

2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

4.      Realizacja: 24.06.2011r. – 16.08.2011 r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Pani Maria Jasik-Sikorska w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14, pod numerem telefonu (22) 701-78-62.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z napisem Malowanie pomieszczeń  Szkole Podstawowej w Sękocinie we wsi Słomin.” Miejsce składania: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 11-04-2011r. do godz. 12:00  

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT bez załączania kosztorysu (cena ryczałtowa).

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

 

- wzór umowy

- przedmiar robót

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

- formularz ofertowy