Znak sprawy IR.271.SZR.148.WR.2011

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I.    Zamawiający: 

Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn

tel. 22 701-77-77, faks 22 701-77-78

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie:                                      

„Wykonanie projektu wykonawczego wymiany instalacji elektrycznych w budynku szkoły podstawowej im. C. Godebskiego w Raszynie wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3

2.      Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 A niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV  71.32.10.00-4

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału bul kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

4.      Termin wykonania projektu do 30-05-2011 r.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu nr 22 701-78-01 lub 22 701-77-71.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania  Pan Witold Ruszczyński.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałki od godz. 9.00-17.00, wtorek-czwartek 9.00-15.00, piątek 9.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, Biuro Podawcze pok.15 Kancelaria – parter

w terminie do dnia 20-04-2011 do godz. 12.00.

Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:

 

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Raszyn, 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

 

OFERTA NA:

 „Wykonanie projektu wykonawczego wymiany instalacji elektrycznych w szkole podstawowej
 im. C. Godebskiego w Raszynie”.

 

„NIE OTWIERAĆ PRZED 20.04.2011 GODZ. 12:00”

Na odwrocie koperty należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT odpowiednio dla wybranego zadania lub zadań.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Projekty umowy

3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia