Raszyn, 13.04.2011r.

Znak sprawy IR.271.ps.  159.  MJS.2011

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych: Wymiana okien w budynku przedszkola w Sękocinie w gminie Raszyn”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest wymiana 6 szt. okien wraz z parapetami w budynku przedszkola. Zakres robót obejmuje:

·         demontaż wraz z wywiezieniem starych okien drewnianych

·         dostawę i montaż nowych okien z PCV w kolorze białym wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej w kolorze białym (okno uchylno-rozwieralne dwudzielne 150 x 150 szt. 6).

            Profil ramy i skrzydła pięciokomorowy, nawiewnik, szyba niskoemisyjna

·         Reperacja ubytków tynku wraz z malowaniem ościeży.

 

-          Teren budowy winien być zabezpieczony i oznakowany, w obrębie wykonywanych robót należy zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom obiektu, należy prowadzić roboty w sposób nieutrudniający wejścia do budynku.

-          Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie terenu i bezpieczeństwo w rejonie prowadzonych robót, po zakończeniu prac Wykonawca doprowadzi teren do czystości i porządku.

-          Należy dokonać wizji lokalnej w celu dokonania pomiarów oraz prawidłowego sporządzenia oferty (na koszt własny).

2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

4.      Realizacja: 30.06.2011r. – 29.07.2011r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Pani Maria Jasik-Sikorska w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14, pod numerem telefonu (22) 701-78-62.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z napisem Wymiana okien w budynku przedszkola w Sękocinie w gminie Raszyn”. Miejsce składania: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia  22.04. 2011r.  

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.