Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP-271.PN.16.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

Organizacja koloni letnich dla dzieci z terenu Gminy Raszyn w dwóch turnusach:

 

TURNUS I

Turnus 14- dniowy- kolonie letnie nad morzem, rejon województw: pomorskie, zachodniopomorskie;

 w terminie od 04 do 17 lipca 2011 r.*

- wiek uczestników: 7 - 16 lat,

- przewidywana liczba uczestników: 90 uczestników plus bezpłatnie 7 osobowa kadra**,

- transport: 2 autokary kl. LUX (po 45 uczestników plus kadra),

- ubezpieczenie NW uczestników i kadry,

 

TURNUS II

Turnus 14- dniowy- kolonie letnie nad morzem, rejon województw: pomorskie, zachodniopomorskie;

 w terminie od 18 do 31 lipca 2011 r.*

- wiek uczestników: 7 - 16 lat,

- przewidywana liczba uczestników: 90 uczestników plus bezpłatnie 7 osobowa kadra**,

- transport: 2 autokary kl. LUX (po 45 uczestników plus kadra),

- ubezpieczenie NW uczestników i kadry,

 

Pozostałe wymagania dotyczące organizacji pobytu – dla turnusu 1, 2:

- opieka medyczna: pielęgniarka na stałe i lekarz na wezwanie zatrudniony przez Wykonawcę usługi na potrzeby kolonii,

- zapewnienie ratownika na potrzeby koloni zatrudnionego przez Wykonawcę,

- wyżywienie: 4 posiłki dziennie (dzienna stawka żywieniowa min.22 zł/ osobę – w oparciu o raporty żywieniowe) + prowiant na drogę powrotną,

- zakwaterowanie uczestników plus kadry w jednym budynku lub dwóch budynkach blisko siebie
(w odległości nie większej niż 50m), w pokojach maksymalnie 6 osobowych, położenie budynków
w odległości nie większej niż 500m od kąpieliska (morza).

- węzeł sanitarny w pokoju lub na korytarzu – min. 1 oczko max. na 4 osoby.

- izolatka: jedno pomieszczenie na potrzeby izolatki

Teren ośrodka, na terenie którego będą przebywały dzieci podczas kolonii letnich powinien być ogrodzony. Na terenie ośrodka powinny znajdować się: świetlica, stołówka z zapleczem do przygotowywania posiłków, boisko do siatkówki, piłki nożnej, plac zabaw dla dzieci, miejsce na ognisko. Zapewnione winno być korzystanie ze sprzętu audiowizualnego oraz sprzętu sportowego.

 - wyposażenie pokoju: dla każdego uczestnika koloni – tapczan lub łóżko, szafka przy łóżku, jedna szafka na ubrania dla maksymalnie 4 kolonistów,

- Wykonawca zapewni porządek w pokojach oraz węzłach sanitarnych przez firmę sprzątająco – porządkową,

Transport uczestników kolonii w obie strony, zapewniony zostanie przez Wykonawcę oraz podczas zorganizowanych w trakcie trwania kolonii wycieczek.      

Zamawiający zatrudnia własną kadrę (kierowników i wychowawców) oraz ponosi koszty związane z jej zatrudnieniem.

 *  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów turnusów w granicach trzech  dni.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników kolonii.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówienia
     (CPV):

55.24.30.00-5

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych (dotyczy każdego turnusu)

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

TURNUS I– 04-17 lipca 2011 r.

TURNUS II – 18-31 lipca 2011 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Celem spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Celem spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zorganizował minimum 6 (sześć) usług takich jak: organizacja koloni, obozów, zimowisk, zielonych szkół itp.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – potencjał techniczny: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone w ofercie

1 W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

1.3 Oświadczenie - o warunkach w ośrodku wypoczynkowym oraz program kolonii

1.3 Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat realizacji oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie

1.4 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobach na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

1.5 Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców

2/ W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu   wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – (załącznik Wykonawcy)  a w stosunku do osób fizycznych     oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

2.3 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

2.4 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości      wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.4

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2 -4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,                    o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

29-04-2011  godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryteria wyboru oferty

   50% - cena za skierowanie

25% - warunki i miejsce zakwaterowania uczestników kolonii

25% - program kolonii

     Wadium

   5 000,00  (pięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

29-04-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

15-04-2011