UWAGA: przedłuża się termin składania i otwarcia ofert na dzień:

 

- składanie ofert – 01.07.2011 r. do godz. 10.30

- otwarcie ofert – 01.07.2011 r. do godz. 10.30

 

 

 

 

ZP.271.PN.26.109.2011

dot. ZP.271.PN.26.2011                                                                                      Raszyn, dnia 22 czerwca 2011 r.

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej
na terenie Gminy Raszyn

 

Na  podstawie  art.  38  ust.  1  ustawy  z  dnia 

 

 

Pytanie nr 1:

Czy w ramach II części zamówienia tj. inspekcji telewizyjnej na terenie Gminy Raszyn przewodów kanalizacji deszczowej Wykonawca ma wykonać:

- oczyszczanie wnętrza kanałów z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń (ten zakres zawarty jest
w I części przedmiotu zamówienia)

- oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami
do kanałów włącznie (ten zakres zawarty jest w I części przedmiotu zamówienia)

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zadanie nr 2 tj. inspekcja telewizyjna kanalizacji polega na dokonywaniu przeglądu kanalizacji. Zapis
o czyszczeniu został wprowadzony na wypadek takiego stanu zanieczyszczenia kanalizacji, który uniemożliwiałby przeprowadzenie prac inspekcyjnych. Wtedy to wykonawca będzie zobowiązany do oczyszczenia kanalizacji.

W opisie zadania nr 2 istotnie został przez pomyłkę wprowadzony zapis opisujący przedmiot zamówienia
w pkt 4 o treści:Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.”

 

Pytanie nr 2:

Prosimy o podanie informacji co Państwo rozumiecie pod pojęciem: „ Wykonawca powinien przeprowadzić kalkulację cen na czyszczenie kolektorów zgodnie z KNR4.05.II, przy zamuleniu 1/3 średnicy przewodu”?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Przedstawiając opis przedmiotu zamówienia i jego zakres dokonano wpisu o zgodności z KNR4.05.II, przy zamuleniu do 1/3 średnicy przewodu, jako wskazówkę dla Wykonawcy, jak powinien kalkulować koszty.

Norma ta przewiduje kalkulację nakładów za mechaniczne czyszczenie kanałów i obiektów przy założeniu,
że stosowane są przy wykonaniu robót następujące jednostki sprzętowe:

- samochód specjalistyczny z urządzeniem do płukania i czyszczenia studzienek ściekowych, studzienek rewizyjnych, rurociągów i osadników itp. typu WUKO.

Wyszczególnienie robót:

1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochody do czyszczenia.

2. Ustawienie barier ochronnych.

3. Otwarcie włazów i przewietrzanie odcinka kanału.

4. Sprawdzenie środowiska kanału na obecność niebezpiecznych gazów lub cieczy.

5. Czyszczenie kanału agregatem ciśnieniowym.

6. Wydobycie osadów agregatem próżniowym.

7. Odsączenie wody z osadu.

8. Zamknięcie pokryw włazów i zdjęcie barier zabezpieczających.

Norma ta została ujęta ze względu na konieczność posiadania przez Wykonawców środków technicznych do czyszczenia kanalizacji o odpowiednich parametrach technicznych.

 

Pytanie nr 3:

Kto ustala harmonogram wykonywanych prac?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Harmonogram prac będzie ustalał Zamawiający, przy uwzględnieniu uwag Wykonawcy.

 

 

 

 

Zamawiający niniejszym informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z późn. zm.) wprowadza się następujące zmiany w dokumentacji przetargowej:

 

 W zadaniu nr 1 „Wykonanie ręcznej i mechanicznej konserwacji i bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”.

 

I. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1. Rozdział II pkt 2.1

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac:

1.       Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie.

2.       Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.

3.       Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.

4.       Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.

5.       Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych.

6.       Odpompowanie wody i usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń ze studzienek burzowych chłonnych.

7.       Usuwanie tworzących się zastoisk( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie.

8.       Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy.

 

Winno być:

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac wykonanych zgodnie z normą KNR4.05.II tj.:

1.       Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie.

2.       Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.

3.       Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.

4.       Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.

5.       Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych.

6.       Odpompowanie wody i usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń ze studzienek burzowych chłonnych.

7.       Usuwanie tworzących się zastoisk( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie.

8.       Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy

9.       Przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej wykonanych prac.

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 

 

W związku z powyższym na podstawie art. 38 ust. 4 oraz art. 12a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przedłuża się termin składania i otwarcia ofert na dzień:

 

- składanie ofert – 01.07.2011 r. do godz. 10.30

- otwarcie ofert – 01.07.2011 r. do godz. 10.30

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.26.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej
na terenie Gminy Raszyn”.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest: wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu kanalizacji deszczowej z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1:

Wykonanie ręcznej i mechanicznej konserwacji i bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn wraz z uzbrojeniem i urządzeniami na nich zlokalizowanymi lub z nimi związanymi, celem zapewnienia pełnej sprawności technicznej, kompletności i ciągłości funkcjonowania sieci.

Zamówienie obejmuje oczyszczenie ręczne i mechaniczne sieci kanalizacji deszczowej, a także wszystkich obiektów inżynierskich na tej sieci zlokalizowanych lub z nią związanych.

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac:

1.        Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych
z wylotami włączenie.

2.        Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.

3.        Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.

4.        Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.

5.        Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń studni rewizyjnych.

6.        Odpompowanie wody i usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń ze studzienek burzowych chłonnych.

7.        Usuwanie tworzących się zastoisk( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie.

8.        Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy.

Celem prowadzonych prac będzie bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej mające za zadanie zapewnienia jej drożności. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych wraz z uzbrojeniem i urządzeniami, którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości.

Zadanie nr 2:

„Inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn”

Celem inspekcji telewizyjnej jest zapewnienie pełnej sprawności technicznej, kompletności
i ciągłości funkcjonowania sieci. Utrzymanie drożności dotyczy: przewodów kanalizacyjnych którymi odprowadzane są wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego oraz przyległych nieruchomości.

Prace wykonuje się na sieci kanalizacyjnej deszczowej (rozdzielczej), o średnicy do 900mm stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego, a zlokalizowane na terenie prywatnym.

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres prac:

1.       Oczyszczanie wnętrza kanałów z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń.

2.        Przekazanie Zamawiającemu nagranie przebiegu inspekcji.

 

3.        Sporządzenia i przekazania raportów pisemno - graficznego z kolorowymi zdjęciami szczególnie interesujących miejsc np,: uszkodzeń, oraz wykresu z przebiegiem spadków.

4.        Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.

5.        Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy.

 

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

90.47.00.00-2

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, przewidzianego w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 31-12-2011 r.  

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na utrzymaniu sieci kanalizacyjnej (sanitarnej lub deszczowej) polegającej min. na czyszczeniu kanałów o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każdedotyczy zadania nr 1 nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące swoim zakresem inspekcję telewizyjną kanalizacji deszczowej – dotyczy zadania nr 2

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – potencjał techniczny:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania usługi, tj.: min. 2 samochody komunalne do czyszczenia kanalizacji, które spełniają następujące parametry: - minimalne ciśnienie robocze 15 MPa, - minimalny wydatek wody 300 dm3/min dla średnic kanału do 300 mm, - minimalny wydatek wody 390 dm3/min dla średnic kanału powyżej 300 mm, dotyczy zadania nr 1

Wyżej wymieniony sprzęt i urządzenia winny być w całodobowej dyspozycji dla potrzeb Gminy Raszyn w okresie realizacji usługi.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1./ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2)

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

1.4 Wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem (dotyczy zadania nr 1)

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt.2.1-2.4

 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega
z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.5. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert).

3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b) oraz pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

27-06-2011  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

27-06-2011

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

15-06-2011 r.