Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.28.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

Działania informacyjne i promocyjne dla projektu pod nazwą: „Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej w Gminie Raszyn”

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych dla projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn

Wykonawca uwzględni wszystkie wytyczne Zamawiającego. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku do SIWZ – „Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia”

            Zamówienie obejmuje:

1 Identyfikację wizualną projektu

1.1. W zakresie  identyfikacji wizualnej projektu Wykonawca przygotuje Księgę wzorów materiałów promocyjnych i informacyjnych dla beneficjenta. Księga  tworzona będzie przy ścisłej współpracy z Zamawiającym  i przedłożona zostanie do akceptacji przez niego  w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do wnoszenia korekt i zmian.

1.2          Wykonawca opracuje  trzy propozycje projektów grafiki na podstawie których powstaną projekty materiałów promocyjnych i informacyjnych. Projekty trzech grafik zostaną przedłożone Zamawiającemu do wyboru i akceptacji w terminie 15 dni od dnia podpisania  umowy z Wykonawcą. Zamawiający zobowiązuje się do wyboru jednej grafiki. W ostatecznym projekcie zostaną uwzględnione  wszystkie uwagi i wskazówki Zamawiającego.

1.3. Projekty graficzne będą dostarczane Zamawiającemu zgodnie z ustalonym między stronami harmonogramem w formie plików PDF (lub wyjątkowo innym formatem niezbędnym Zamawiającemu) z uwzględnieniem przyjętej grafiki.

1.4.         Wykonawca zapewni wydruk materiałów informacyjnych i promocyjnych z uwzględnieniem logotypu lub zbioru logotypów określonych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami wizualizacji.

 1.5. Wykonawca wyprodukuje zgodnie z wybraną grafiką i wytycznymi zamawiającego materiały informacyjne i promocyjne. Wykonawca dokona w szczególności:

·   opracowania graficznego projektów

·   komputerowego składu, łamania i przygotowania materiałów do druku (tekstów, wykresów, tabel, mapek)

·   redakcji technicznej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego

·   poprawiania usterek powstałych na etapie składnia

·   dostarczenia Zamawiającemu w formie plików PDF materiałów  po wprowadzeniu każdej
z korekt wydawniczych

·   zarchiwizowania wszystkich publikacji na płycie CD i przekazaniu ich Zamawiającemu

1.5.  Wykonawca dostarczy do zamawiającego  wydrukowane materiały w uzgodnionym terminie. Wykonawca dostarczy materiały w formie uniemożliwiającej ich uszkodzenie

 

2. Media

W ramach  przygotowywanych działań informacyjnych i promocyjnych Wykonawca opracuje szczegółowy zakres relacji z mediami, który ma obejmować:

2.1. Wykonawca zaproponuje liczbę i rodzaj płatnych ogłoszeń prasowych oraz innych płatnych materiałów prasowych (wywiady, artykuły ect.), które zostaną opublikowane w mediach lokalnych, regionalnych oraz samorządowych w czasie trwania projektu. Wykonawca umotywuje dobór mediów, za pośrednictwem których  będzie informował o projekcie. Wszystkie materiały przekazane mediom zostaną w formie i treści uzgodnione z Zamawiającym ( zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy materiały niezbędne do opracowania poszczególnych materiałów prasowych). Zamawiający zobowiązuje się  do korekty przesłanego materiału w terminie 1 dnia od dnia otrzymania. Wykonawca będzie nanosił poprawki zamawiającego i przekazywał do akceptacji. Ostateczna wersja publikacji wraz ze zdjęciami i grafikami, będzie przekazana do akceptacji Zamawiającemu. Data emisji  płatnym materiałów prasowych  będzie uzależniona  od decyzji Zamawiającego. Zamawiający będzie zobowiązany, przekazać Wykonawcy za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej zlecenie płatnych publikacji w terminie 5 dni roboczych dla ogłoszeń i 10 dni roboczych dla pozostałych publikacji.

2.2. Zamawiający określa minimalną liczbę publikacji :

·                nie mniej niż jeden materiał prasowy w prasie  regionalnej oraz samorządowej o formacie nie mniejszym niż 15x20 cm (wielkość szacunkowa ze względu ma różne wymiary modułów)

·                nie mniej niż 5 materiałów rasowych w prasie lokalnej o formacie nie mniejszym niż 15x20 cm (wielkość szacunkowa ze względu ma różne wymiary modułów)

Wykonawca przygotuje plan kampanii radiowej i telewizyjnej obejmującej emisję spotów i audycji informacyjnych dotyczących realizowanego projektu. Wykonawca odpowiedzialny będzie za nagranie spotów i audycji oraz dystrybucję i emisję nagrań w  mediach o zasięgu regionalnym. Wszystkie  materiały zostaną przygotowane we współpracy z Zamawiającym. Data emisji spotów i audycji będzie uzależniona od decyzji Zamawiającego.

3.Konferencja prasowa

 Wykonawca zorganizuje minimum 1 konferencję prasową. W ramach działań związanych z organizacją konferencji prasowej Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

a)       ustalenie terminu i miejsca,

b)       przygotowanie listy uczestników dostosowanej do tematu konferencji, w tym listy VIP - ów (wstępna lista uczestników zostanie przedstawiona do akceptacji Zamawiającego na 7 dni roboczych przed planowaną datą konferencji),

c)       przygotowanie programu konferencji prasowej,

d)       przygotowanie harmonogramu konferencji prasowej,

e)       opracowanie materiałów prasowych,

f)        przygotowaniu materiałów konferencyjnych (np. teczek, notesów, długopisów),

g)       zapewnienie cateringu,

h)       wypożyczenie sprzętu, niezbędnego podczas prezentacji (rzutnik, ekran, etc.),

i)         obsługę techniczną konferencji,

j)        przygotowanie listy obecności,

k)       udokumentowanie fotograficzne przebiegu konferencji,

l)         zadania do wykonania po konferencji:
- wysłanie materiałów z konferencji nieobecnym dziennikarzom,
- podziękowanie osobom uczestniczącym,
- monitoring mediów.

Wszystkie działania w ramach przygotowywania konferencji prasowej będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi proponowany sposób przeprowadzenia konferencji prasowej.

4.Imprezy plenerowe

 Wykonawca zorganizuje 2 imprezy plenerowe. W ramach działań związanych z organizacją imprez Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

a)       organizacje imprezy;

b)       ekspozycje multimedialną,

c)       przygotowanie materiałów informacyjnych materiałów promocyjnych dla mieszkańców,

d)       udokumentowanie fotograficzne przebiegu imprezy,

Wszystkie działania w ramach przygotowywania imprez plenerowych będą prowadzone we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi proponowany sposób przeprowadzenia konferencji prasowej.

Powyższe zadania finansowane są ze środków unijnych w ramach Funduszu Spójności: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

79.34.00.00-9,   79.34.10.00-6,   79.34.14.00-0,   79.34.22.00-5  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 5% podpisanej umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków pochodzących

z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 31-12-2012 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał nie mniej niż 2 usługi będące usługami analogicznymi do zamawianych. Przez usługi analogiczne Zamawiający rozumie usługi w zakresie działań informacyjno promocyjnych – o wartości 150 000,00 zł brutto każda. Do wykazanych usług Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje).

UWAGA: Sposób przeliczania innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku posiadania doświadczenia na PLN, nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wykaże co najmniej: -1 osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie dziennikarskie w zakresie opracowywania artykułów sponsorowanych, oraz -1 osobę, która zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące produkcję filmu promocyjnego lub reklamy telewizyjnej.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a) sytuacja finansowa: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 100.000,00 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b) sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1./ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

1.6 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik Wykonawcy/;

1.7 Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/  

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

30-06-2011  godz. 11:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

 

 

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

30-06-2011

Godzina otwarcia

11:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

22-06-2011 r.