Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.30.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

"Dowóz do szkół dzieci w tym dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn w roku szkolnym 2011/2012” z podziałem na zadania:

- Zadanie I – „Dowóz do szkół podstawowych dzieci z terenu Gminy Raszyn’

- Zadanie II – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki – dzieci dowożone do Warszawy”

- Zadanie III – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki – dzieci dowożone do Pruszkowa”

 

Zadanie I
na trasach:

- I TRASA (łącznie – 16km)

(9 km) Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godzinę 7.30.

Wyjazd: godz.7.10 Falenty Nowe ((ul. Willowa), Falenty Nowe (ul. Falencka – za sklepem), Falenty IMUZ (osiedle), Falenty IMUZ (pętla autobusowa), Falenty IMUZ (osiedle), Falenty Nowe (ul. Falencka – za sklepem) Falenty Nowe (ul. Willowa), Podolszyn (budynek starej szkoły), Podolszyn (na żądanie)

W roku szkolnym 2011/2012 do przewiezienia 40 uczniów

oraz: (7 km) Dowóz dzieci do Gimnazjum na godz. 7.45 dalej trasą:. spod szkoły w Ładach, trasą przez Dawidy I i II, Jaworową I i II, Rybie - Gimnazjum w Raszynie (przystanek przy Dixi Car).

W roku szkolnym 2011/2012 do przewiezienia 40 uczniów

- II TRASA (łącznie – 8km)

Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Sękocinie na godz. 8.20  Wyjazd spod Gimnazjum w Raszynie (przystanek przy Dixi Car) o godz. 7.46, przez Janki II (al. Krakowska za IKEĄ przy ul. Przelotowej) Sękocin Nowy (al. Krakowska- Laszczki), Sklep ABC Delikatesy, wjazd do Laszczek, Falenty Duże (ul. Źródlaną i Falencką do ul. Godebskiego nr 9), Słomin (przy tablicy informacyjnej róg al. Krakowskiej), Słomin (działki) - Sękocin szkoła.

W roku szkolnym 2011/2012 do przewiezienia 40 uczniów

- III TRASA (łącznie – 70 km)

(14 km) Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 10.10.

Wyjazd spod Szkoły Podstawowej w Sękocinie o godz.9.45, przez Janki (ul.Leszczynowa, Źródlana, Falencka, ), Falenty  Duże, Falenty IMUZ (osiedle), Falenty   IMUZ (pętla autobusowa), Falenty Nowe
(ul. Droga Hrabska) Falenty Nowe (Firma "Elgrom"),Falenty Nowe (ul. Willowa), Falenty Nowe
(ul. Gródzi), Łady (staw), Łady szkoła.

W roku szkolnym 2011/2012 do przewiezienia 40 uczniów

 (16 km) Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 11.10.

Wyjazd ze Szkoły w Ładach o 10.45, trasą przez Podolszyn (pętla autobusowa),  Podolszyn(budynek starej szkoły), Falenty Nowe (ul.Willowa), Falenty Nowe (ul. Falencka - za sklepem), Falenty IMUZ (osiedle), Falenty IMUZ (pętla autobusowa), Falenty Nowe (Firma "Elgrom"), Falenty Nowe (ul Willowa), Falenty Nowe (ul. Gródzi) -Łady szkoła.

W roku szkolnym 2011/2012 do przewiezienia 40 uczniów

 (8 km) Powrót ze Szkoły Podstawowej w Ładach o godz. 13.15

trasą: Podolszyn (pętla autobusowa), Podolszyn (budynek starej szkoły), Falenty Nowe (ul. Falencka róg
ul. Willowej), Falenty IMUZ (osiedle róg ul. Falenckiej), Falenty IMUZ (pętla autobusowa), Szkoła
w Sękocinie.

 (10 km) Powrót ze Szkoły Podstawowej w Sękocinie o godz. 13.50

do Gimnazjum w Raszynie. Wyjazd spod Sękocina - szkoły o godz. 14.50, trasa przez Al. Krakowska (zatoczka), Sękocin Stary- Słomin, Al. Krakowska 37, Al. Krakowska- Laszczki, Laszczki- Falenty Duże (delikatesy ABC) (mostek róg Źródlanej i Leszczynowej), Janki ( Godebskiego 9), Raszyn-Gimnazjum

 (8 km) Powrót z Gimnazjum do Falent o godz. 15.30,

 przez: Rybie, Jaworowa I, II, Dawidy I, II, Łady (szkoła podstawowa

 (14 km) Powrót ze Szkoly Podstawowej w Ładach o godz. 15.45,

trasą:  Podolszyn  (pętla autobusowa), Podolszyn (budynek starej szkoły), Falenty Nowe (ul. Falencka róg ul. Willowej, Janki - Źródlana, Leszczynowa, Al. Krakowska, Falencka przy CPN), Falenty Nowe
(ul. Falencka- za sklepem), Falenty IMUZ (osiedle róg ul. Falenckiej), Falenty IMUZ (pętla autobusowa), Falent Nowe (Firma "Elgrom"), Falenty Nowe (Droga Hrabska róg ul. Willowej), Falenty Nowe (ul. Gródzi).

- TRASA IV (łącznie – 14 km)

(14 km) Przewiezienie dzieci ze Szkoły Podstawowej w Ładach na basen

w Raszynie ul. Sportowa 30 na godz 11.30 Powrót o godz. 13.00 (od poniedziałku do piątku).

Zgodnie z załączonym rozkładem jazdy autobusu w roku szkolnym 2011/2012.

 

Łączna długość tras dla jednego autobusu wynosi dziennie 108 km, liczba przewożonych dzieci po trasach od I do IV w  roku szkolnym 2010/2011 – łącznie ok. 200 uczniów.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do szkół oraz liczby przystanków w roku 2011/2012, w stosunku do podanych w niniejszym SIWZ.

 

Zadanie II
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych
i integracyjnych z zapewnieniem opieki – dzieci dowożone do Warszawy

Dzieci dowożone do Warszawy na trasie:

a) Warszawa ul. Elektoralna 12/14 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 63 i Zespół Szkół Specjalnych
Nr 85 – czworo dzieci: z ul. Nadrzecznej, ul. Waryńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Jarząbka

b) Warszawa ul. Urbanistów 3 – Zespół Szkół Nr 26 – dwoje dzieci: z ul. Pruszkowskiej i ul. Różanej

c) Warszawa ul. Białobrzeska 44 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 109 – dwoje dzieci:
z ul. Leszczynowej i ul. Lotniczej

d) Warszawa ul. Zakroczymska 6 – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Słabo Słyszących Nr 15 im. Ottona Lipkowskiego – dwoje dzieci: z ul. Poniatowskiego i ul. Stawowej

e) Warszawa ul. Wrzeciono 10 c – Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy – jedno dziecko z ul. Nadrzecznej

f)  Warszawa ul. Długa 9 – Zespół Szkół Specjalnych nr 105 – dwoje dzieci:  z ul. Prostej i  ul. 6-go Sierpnia Słomin

g) Warszawa ul. Malownicza 31 – Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 87 im. 7 PP AK „Garłuch” – dwoje dzieci:  z ul. Topolowej i ul. Broniewskiego.

Przewidywana liczba dzieci – łącznie 15.

Zadanie III
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych
i integracyjnych z zapewnieniem opieki – dzieci dowożone do Pruszkowa

 

Pruszków ul. Wapienna 2 – Ośrodek Szkolno Wychowawczy – pięcioro dzieci: z ul. Mieszka I-go,
ul. Błotnej, ul. Braci Leśnej i ul. Opackiego.

Dotyczy zadania I, Zadania II, Zadania III:

1. Wykonawca będzie wykonywać umowę zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.).

2.        Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.

3.        Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczne i terminowe przewożenie dzieci.

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

60.11.20.00-6, 60.17.20.00-4, 60.11.34.00-7

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości 20% podpisanej umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od 01.09.2011 r. do 29.06.2012 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: dot. zadania nr I – nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób do szkół, zakładów pracy itd. dot. zadania nr II i III – nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na transporcie, przewozie osób niepełnosprawnych do szkół, zakładów pracy itd.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: dot. zadania nr I – min. 1 osobą będąca opiekunem podczas przewozu dzieci, min. 2 kierowcami; dot. zadania nr II i III – min. 1 osobą będąca opiekunem podczas przewozu dzieci, posiadająca odpowiednie kwalifikacje tj. przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej, min. 2 kierowcami;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – potencjał techniczny:

     Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dla zadania nr I - min.: 2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami (w tym 1 zastępczy), posiadającymi co najmniej 40 miejsc siedzących dla dzieci. Przewóz dzieci winien odbywać się pojazdami dopuszczonymi do przewozu dzieci do szkoły zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późń. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia a także oznaczonymi z przodu i tyłu tablicami z napisem „autobus szkolny” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., nr 186, poz. 1322, z późń. zm.) Zamawiający planuje w roku szkolnym 2011/2012 wynająć tylko jeden autokar.  dla zadania nr II i III – min.: 2 (dwoma) pełnosprawnymi, oznakowanymi pojazdami wyposażonymi w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt.

Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje oznakowanymi pojazdami samochodowymi przystosowanymi konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (tj. szyny, rampy lub windy, odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków oraz pasy do mocowania wózków, itp.). Pojazdy samochodowe, które będą użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.

 

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:- dot. Zadania I, Zadania II i Zadania III

     Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia, tj.:

a)       sytuacja ekonomiczna: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

b)       sytuacja finansowa: zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami;

1.7 Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.8 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (załącznik Wykonawcy – do przedstawienia przed podpisaniem umowy);

1.9 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.4

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

13-07-2011  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

Kryterium wyboru oferty
dot. każdego z zadań

   100% - cena

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

13-07-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

06-07-2011