Raszyn 29.08.2011r.

Znak sprawy IR.271.pd.    477    .MJS.2011

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie projektu placu zabaw dla potrzeb Przedszkola przy ul. Warszawskiej 210 w Dawidach Bankowych gm. Raszyn”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Wykonanie projektu placu zabaw dla potrzeb Przedszkola przy ul. Warszawskiej 210 w Dawidach Bankowych gm. Raszyn dz. 44/36.  

Przewidziany teren do zagospodarowania to 1 400m2. W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć miejsca zabaw dla dzieci w wieku 3-5 lat z trzech grup przedszkolnych. W miejscach montażu zabawek należy przewidzieć nawierzchnię poliuretanową.

Ilość, materiał i rodzaj zabawek będzie uzgodniony w trakcie realizacji projektu.

Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne dla opracowania projektu w tym aktualną mapę do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie:

1.      projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń (do uzgodnienia przed wykonaniem projektu, z Zamawiającym)                                                                                                 - 2 egz.

2.      projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową   - 4 egz.

3.      projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń                                                                                                                - 4 egz.

4.      kosztorysu inwestorskiego                                                                                    - 2 egz.

5.      przedmiaru robót                                                                                                   - 2 egz.

6.      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót                                             - 2 egz.

7.      wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego                   -1 egz.

       W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:

1.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 200 r. Nr 120 poz.1133).

2.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. „w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów, prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm)

3.      Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 ze zm.).

 

Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie architektonicznym, posiadającą zaświadczenie z izby samorządu zawodowego. 

2.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

3.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

4.      Realizacja: 2 miesiące od daty podpisania umowy.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień (druk w załączeniu)

3.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

4.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Maria Jasik-Sikorska pod nr tel. 701-78-62.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Wykonanie projektu placu zabaw dla potrzeb Przedszkola przy ul. Warszawskiej 210 w Dawidach Bankowych gm. Raszyn” w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia  12.09.2011 r. godz. 1200

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

 

 

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Zał.:

  1. Wzór umowy
  2. Mapa sytuacyjna
  3. Formularz ofertowy
  4. Wzór wykazu osób zał. Nr 2