Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.41.2011

Dane zamawiającego

 

Nazwa

Gmina Raszyn

 

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

 

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

 

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

 

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

 

Przedmiot zamówienia publicznego

Zamówienie obejmuje: „Dostawę sprzętu i oprogramowania oraz jego montaż i wdrożenie w Urzędzie Gminy Raszyn

na które składa się:

 - dostawa niżej wymienionego sprzętu:

a) UTM - Zintegrowane rozwiązanie do ochrony sieci na styku z internetem.

b) Serwery – szt. 2  do instalacji w standardowej szafie RACK 19”, dostarczone wraz z szynami i prowadnicą kabli,

c) Macierz dyskowa- do instalacji w standardowej szafie RACK 19”, -  zawierające zbiór kilkunastu dysków fizycznych,

d) Napęd taśmowy - Napęd zewnętrzny wolnostojący lub montowany do standardowej szafy rack 19’’ wysokość max 2U, do przenoszenia danych z systemów komputerowych na taśmę magnetyczną w celu archiwizacji,

e) NAS - Network Attached Storage,  dedykowana pamięć dyskowa, Min. 6 dysków 2TB 3,5” SATA/300. Dyski dostarczone przez producenta urządzenia,

f) Switch - Min.20 portów 10/100/1000

- dostawa niżej wymienionego oprogramowania:

a) System operacyjny – szt. 2 Microsoft Windows Serwer wersja 2008 R2 Enterprise  64 bitowa ENG

b) Microsoft System Center Data Protection Manager - (3 licencje Enterprise + 3 licencje Standard)

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie jego wymaganych parametrów określa załącznik nr A - Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji.

 

Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, pozbawiony wad a dostarczone
i zainstalowane oprogramowanie  posiadać wymagane licencje producenta.

Gwarancja: Wykonawca udzieli 30 dniowej gwarancji rozruchowej na obsługę serwisową dostarczonych urządzeń i zainstalowanego oprogramowania oraz 3 letniej gwarancji producenta na dostarczony sprzęt.

Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się po podpisaniu przez strony umowy.

 

Rodzaj zamówienia

DOSTAWA

 

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

 

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

30.20.00.00-1,  48.82.20.00-2, 72.26.80.00-1,  72.26.30.00-6

 

 

Zamawiający niedopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

21 dni od daty zawarcia umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:

nie mniej niż 2 zamówienia (wykonane należycie) o wartości, co najmniej 70 000,00 zł brutto każde, polegające na dostarczeniu sprzętu
i oprogramowania komputerowego, jego montażu i wdrożeniu (przez wdrożenie oprogramowania rozumie się utworzenie klastrów serwerowych
w oparciu o Windows Server 2003 lub Windows Server 2008).

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.        

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1i 2.2

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

 

Miejsce i termin składania ofert:

 

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

 

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

 

Termin składania ofert

07-09-2011  godz. 10:30.

 

Atrybuty przetargów

 

Okres związania ofertą

   30 dni

 

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena – dla każdego z zadań oddzielnie

 

     Wadium

  3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

07-09-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

29-08-2011 r.