Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.42.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

"Wykonanie projektu przedszkola 4-oddziałoewgo przy ul. Lotniczej w Raszynie"

w oparciu o opracowaną w 2011r. "Koncepcję budynku przedszkola 4 oddziałowego w Raszynie" z uwzględnieniem zmian okre?lonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:

- projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133 ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu i ogrodzeniem w ilo?ci 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę).

- projekt wykonawczy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze?nia 2004 r. "w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego" (Dz. U. 04. 202. 2072 ze zm.), oraz projekt stałego wyposażenia obiektu w ilo?ci 3 egz.

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilo?ci 2 egz.

-  kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilo?ci po 2 egz.

-  przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz.

- informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilo?ci 2 egzemplarze w formie pisemnej.

Wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu powinna zawierać: projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, BIOZ.

Projektowany budynek powinien spełniać wymagania okre?lone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz 690 ze zm./.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia okre?la załącznik nr A - Program Funkcjonalno Użytkowy wraz z zestawieniem dokumentacji (zał. D) oraz Koncepcja budynku przedszkola - załącznik B do niniejszej specyfikacji.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudno?ci i wszelkich innych okoliczno?ci jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

 Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 3 lat.

Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji na podstawie niniejszego projektu, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

71.32.00.00-7, 71.24.30.00-3

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert czę?ciowych /na każde z wybranych zadań/

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwo?ci ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

- wykonanie projektu budowlanego- 5 miesięcy od daty zawarcia umowy

- wykonanie projektu wykonawczego- 7 miesięcy od daty zawarcia umowy

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania okre?lonej działalno?ci lub czynno?ci, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie okre?la szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i do?wiadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odno?nie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i do?wiadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ci jest krótszy w tym okresie wykonał:

- nie mniej niż 2 zamówienia (wykonane należycie) o warto?ci, co najmniej 80 000,00 zł brutto każde, polegające na wykonaniu kompleksowych projektów obiektów użyteczno?ci publicznej.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - osoby zdolne do wykonania zamówienia:

     Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.:

- min. po 1 osobie, posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w następujących specjalno?ciach: - architektonicznej,

- konstrukcyjno - budowlanej, - instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod. - kan., - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektroenergetycznych,  - instalacji telekomunikacyjnych (uprawnienia spec. elektroenergetycznej wydane przed prowadzeniem uprawnień telekomunikacyjnych, honorowane są do projektowania instalacji telekomunikacyjnych) i będącej czynnym członkiem wła?ciwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

 zg. z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalno?ciom

1.5     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie okre?la szczególnych wymagań.        

Wykonawca może polegać na wiedzy i do?wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno?ciach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.6     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 Informacja o o?wiadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 O?wiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i do?wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i do?wiadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji czę?ci zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególno?ci odpowiedzialnych za ?wiadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do?wiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynno?ci, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji czę?ci zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 O?wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z wła?ciwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcze?niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych o?wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji czę?ci zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre?lonym w ppkt. 2.1-2.2.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i o?wiadczenia

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadło?ci (dokument wystawiony nie wcze?niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym o?wiadczenie złożone przed notariuszem, wła?ciwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwo?ci, co do tre?ci dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do wła?ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodno?ć przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodno?ć z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwo?ci, co do jej prawdziwo?ci.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i o?wiadczenia

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

08-09-2011  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   2 000,00 zł (dwa tysiące złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

08-09-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

29-08-2011 r.

           

 

 

Koncepcja projektu przedszkola - załącznik do pobrania