Informacje zawarte w odpowiedziach na pytania mogą mieć wpływ na treść składanych ofert, w związku z powyższym, przedłuża się termin składania i otwarcia ofert do dnia:

 

- składanie ofert –

- otwarcie ofert – 20-09-2011 r. do godz. 10.40

 

ZP.271.PN.44.169.2011

Dot. ZP.271.PN.44.2011                                                                                                        Raszyn, dnia 14 września 2011 r.

 

                                             

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na : Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z koncepcją dla wsi Wypędy i Puchały na terenie Gminy Raszyn” ,

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

           Pytanie nr 1:

Czy teren projektowanej inwestycji obejmuje tereny zamknięte, np. PKP ?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Na terenie projektowanej inwestycji nie występują tereny zamknięte.

 

Pytanie nr 2:

Jakie drogi występują na terenie objętym projektowanym w/w zadaniem – proszę o sprecyzowanie ?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Ta terenie objętym zamówieniem występują głównie drogi gminne, jedynie ulica Sokołowska jest ulicą powiatową.

 

Pytanie nr 3:

Czy projektowana sieć przekraczać będzie cieki szczegółowe ?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Biorąc pod uwagę proponowaną trasę (wg koncepcji), która przechodzi przez tereny na których mogą występować urządzenia melioracji wodnych szczegółowych, projektowaną trasę sieci kanalizacji sanitarnej należy uzgodnić w Wojewódzkim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat w Grodzisku Mazowieckim.

 

Pytanie nr 4:

Czy na terenie planowanej inwestycji zlokalizowane są obszary chronione, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obszary NATURA 2000, obszary chronionego krajobrazu?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Na terenie planowanej inwestycji w części wsi Nowe Grocholice (wg koncepcji) zlokalizowany jest obszar chronionego krajobrazu.

 

Pytanie nr 5:

Co w sytuacji, gdy stan prawny nieruchomości jest nieuregulowany, a tym samym osoba użytkująca działkę nie posiada prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane?

Pytanie nr 6:

Czy Zamawiający będzie występował o ustalenie kuratora spadku lub ograniczeń prawa własności dla nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 5 i 6:

Sieci należy projektować w drogach, których właścicielem jest Gmina lub Powiat Pruszkowski. Koncepcja(dostępna na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl), która stanowi podstawę do projektowania nie przewiduje lokalizacji sieci po terenie o nieuregulowanym stanie prawnym.

 

Pytanie nr 7:

Czy projektowane sieci będą przebiegały przez tereny Lasów Państwowych?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Projektowane sieci nie będą przebiegały przez tereny Lasów Państwowych.

 

Pytanie nr 8:

Czy w zakresie zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego? Jeśli tak- to w jakim zakresie?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Nadzór autorski będzie pełniony tylko na wezwanie Zamawiającego w zakresie zgodnym ze wzorem umowy.

Pytanie nr 9:

Czy teren objęty inwestycją znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską i/lub archeologiczną?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Teren objęty inwestycją nie znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską i archeologiczną.

Pytanie nr 10:

Czy Zamawiający posiada opracowany raport oddziaływania inwestycji na środowisko?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie posiada opracowanego raportu oddziaływania inwestycji na środowisko. Opracowanie raportu będzie należało do obowiązków Wykonawcy.

 

Pytanie nr 11:

Czy Zamawiający akceptuje zapłatę należności w ratach?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zgodnie z zapisem §7 pkt.2 i 3 wzoru umowy Wykonawca otrzyma 70 % wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie kompletu dokumentacji, a pozostałe 30% wynagrodzenia ryczałtowego po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę.

 

Pytanie nr 12:

Proszę podać miejsce włączenia projektowanej kanalizacji do sieci istniejącej?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Miejsca włączenia projektowanej kanalizacji do sieci istniejącej należy zaprojektować zgodnie z koncepcją.

 

Pytanie nr 13:

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu zakończenia prac projektowych w przypadku:

- niedotrzymania ustawowych terminów przez organy wydające decyzje lub dokonujące uzgodnień

- działania czynników niezależnych od wykonawcy oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie zadania?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Okoliczności ewentualnej zmiany postanowień zawartej umowy określone zostały w pkt. 19.7 SIWZ.

 

Pytanie nr 14:

Czy w zakresie zamówienia jest wykonanie projektów organizacji ruchu?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

W zakresie zamówienia nie należy wykonywać projektów organizacji ruchu.

 

Pytanie nr 15:

Czy Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji czy jest to przedmiotem zamówienia?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie posiada decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wystąpienie o wydanie tej decyzji.

 

Pytanie nr 16:

Czy wszystkie przyłącza można opracować w jednym projekcie?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamówienie obejmuje wykonanie odrębnego (oddzielnego) opracowania dot. przyłączy w zakresie określonym w punkcie 4.2 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr A do SIWZ) dla każdej ze wsi.

 

Raszyn, dnia 9 września 2011 r.

ZP.271.PN.44.162.2011

Dot. ZP.271.PN.44.2011

 

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację istotnych
warunków zamówienia

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z koncepcją dla wsi Wypedy i Puchały na terenie Gminy Raszyn” – ZP.271.PN.44.2011

 

Na podstawie art. 12a ust. 2 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie informujemy, iż do Zamawiającego wypłynęły pytania dotyczące przedmiotowego postępowania.

 

Informacje zawarte w odpowiedziach na pytania mogą mieć wpływ na treść składanych ofert, w związku z powyższym, przedłuża się termin składania i otwarcia ofert do dnia:

 

- składanie ofert – 20-09-2011 r. do godz. 10.30

- otwarcie ofert – 20-09-2011 r. do godz. 10.40

 

koncep

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.44.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie
z koncepcją dla wsi Wypędy i Puchały na terenie Gminy Raszyn”

W ramach przedmiotu zamówienia należy łącznie zaprojektować, na terenach objętych w/w wsiami:

- 4 przepompownie ścieków z zasilaniem energetycznym wraz z przewodami tłocznymi D 90 L – o długości 611 m oraz D 110 L – o długości 420 m.

- kanały grawitacyjne – długości 4 134 m,

- przykanaliki ? 160 mm – ok. 125 szt.

Projekty należy wykonać zgodnie z załączoną „Koncepcją kanalizacji sanitarnej we wsiach Puchały i Wypędy w gm. Raszyn” – stanowiącej załącznik nr B do SIWZ.

Dokumentacja powinna zawierać opracowania odrębne dla każdej ze wsi i być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie:

a) aktualnych podkładów geodezyjnych,

b) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (potrzebna w przypadku obszaru wsi Puchały gmina Raszyn),

c) niezbędnych uzgodnień ZUD,

d) projektów budowlano-wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133/w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w formatach: PDF oraz SHP (ESRI Shape) lub MAP lub DWG,

e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje musza uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej,

f) przedmiarów robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z ich wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -  w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej,

g) kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389/ - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej,

h) informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej i 1 egzemplarza w formie elektronicznej,

i) dokumentacji w pełni przygotowanej do uzyskania Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w tym złożenie wykonanej i odebranej dokumentacji wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę
we  właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

 Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 2 lat.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych /na każde z wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 10% szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 30-04-2012 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

     Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: - min. 2 osobami (projektujący i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom

 

UWAGA: Wykonawca złoży oświadczenie o zobowiązaniu się Projektantów i Sprawdzających do sporządzenia projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5  O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców;

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.2.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§       w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

14-09-2011  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

14-09-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

02-09-2011 r.

 

Pliki do pobrania:

Koncepcja

Koncepcja kanalizacji - rysunki

Uchwała nr XXXVI/623/04

Rysunek planu