ZP.271.PN.45.174.2011

Dot. ZP.271.PN.45.2011                                                 

Raszyn, dnia

 

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na : Wykonanie projektów systemów odprowadzania wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn”

 

 

Informacja dla Wykonawców,

którzy pobrali Specyfikację istotnych warunków zamówienia

 

Niniejszym Zamawiający informuje, iż zmieniona została wielkość i zakres zamówienia. Tym samym zmodyfikowana została treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz formularza ofertowego, opisu przedmiotu zamówienia – załącznika nr 1, wzoru umowy.

               

W związku z powyższym na podstawie art. 12a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przedłuża się termin składania i otwarcia ofert na dzień:

 

- składanie ofert – 28.09.2011 r. do godz. 10.30

- otwarcie ofert – 28.09.2011 r. do godz. 10.40

 

Modyfikacja SIWZ

 

Dotychczasowe brzmienie następujących postanowień SIWZ:

II. Przedmiot zamówienia                           

2.1/ Przedmiotem jest: wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn,

zakres prac obejmuje:

2.1.1 opracowanie dokumentacji geotechnicznej i projektowej, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami, operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg oraz pozwolenia na budowę kanalizacji odrębnie dla każdej z ulic objętej zadaniami:

Zadanie nr 1:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach:

A)   Starzyńskiego – długości 1700m – od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej),

B)    Kwiatów Polnych – długości 335m,

Oleńki – 355m,

Parlamentarnej – 111m

Odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją.

Zadanie nr 2:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicy:

Długiej – długości 2886m – odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70

Zadanie nr 3:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach:

Willowa – długości 1110m – do rowu R-36,

Falencka 1 – długości 510m – do rowu przy ul. Róży,

Falencka 2 – długości 650m – do rowu przy ul. Róży.

Zadanie nr 4:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach:

- Rozbrat – długości 529m,

- Róży – długości 317m,

- Jabłoniowa – długości 205m.

Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 5:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy:

- Miklaszewskiego – długości 1788m.

Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 6:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach:

- Magnolii – długości 250m,

- Azalii – długości 410m,

- Wrzosowa – długości 330m.

Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 7:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy:

- Centralna – długości 1000m – od kanału przy wsi Michałowice.

Zadanie nr 8:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy:

- Strzałkowej – długości 100m – od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. 19-go Kwietnia

Zgodnie z koncepcją.

 

UWAGA:

Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego posiadają tereny objęte zadaniami:

- zadanie nr 1 – ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarna;

- zadanie nr 2 – ul. Długa;

- zadanie nr 5 – ul. Miklaszewskiego;

- zadanie nr 6 – ul. Magnolii, Azalii, Wrzosowa;

- zadanie nr 8 – ul. Strzałkowa.

natomiast w przypadku:

- zadania nr 3 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Willową i część ul. Falenckiej.

- zadania nr 4 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Rozbrat;

- zadania nr 7 – brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.

 

Opracowania mają na celu wyznaczenie tras projektowych kanałów i określenie warunków wykonania i montażu w/w sieci wraz z towarzyszącymi im obiektami tj. studzienkami kanalizacyjnymi, wpustami deszczowymi, przejściami przez przeszkody.

Projektowana kanalizacja deszczowa oraz wpusty deszczowe zlokalizowane w ulicach nie mogą wywierać wpływu na istniejące drzewostany, powierzchnie ziemi, glebę oraz wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projektach rozwiązania opracować zgodnie z koncepcją rozwoju sieci kanalizacji sanitarnej na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg o nawierzchni szczelnej na terenie wsi: Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy, Rybie oraz ul. Centralna we wsi Puchały.

 

III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

3.1/ Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zadanie nr 4 i zadanie nr 5 – w terminie do 14 grudnia 2011r.    

zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8 – w terminie do 15 marca 2012 r.

 

 

IV.       Dokumenty przetargowe:

4.1/ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

4.2/ Formularz oferty wraz z załącznikami

4.3/ Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr A,

4.4/ Koncepcja odprowadzenia wód opadowych – zał. B,

4.5/ Projekt umowy– zał. nr C.

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

7.10/ Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Raszyn, 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

 

            OFERTA NA:  „Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 16-09-2011 r. GODZ. 10:40”

 

X.    Miejsce i termin składania ofert:

10.2/ Termin składania ofert upływa dnia 16.09.2011 r. o godz. 10.30.

 

XIV.    Miejsce otwarcia ofert;

14.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.09.2011r. o godz. 10.40 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2 a, w sali konferencyjnej - pok. nr 102.

 

 

Zostaje zmodyfikowane.

 

Dotychczasową treść postanowień pkt.: II.2.1, III.3.1, IV, VII.7.10, X.10.2, XIV.14.1 SIWZ (wskazanych powyżej) otrzymuje nowe, następujące brzmienie:

 

II. Przedmiot zamówienia                           

2.1/ Przedmiotem jest: wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn,

zakres prac obejmuje:

2.1.1 opracowanie dokumentacji geotechnicznej i projektowej, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami, operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg oraz pozwolenia na budowę kanalizacji odrębnie dla każdej z ulic objętej zadaniami:

 

Zadanie nr 1:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach:

A)    Starzyńskiego – długości 1700m – od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej),

B)     Kwiatów Polnych – długości 335m – odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją

Oleńki + Szlachecka– 355m+436m - odprowadzenie wód do rzeki Raszynki

Parlamentarnej – 111m - odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 2:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicy:

Długiej – długości 2886m – odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70

Szlachecka – długości 435 m - odprowadzenie wód do rzeki Raszynki

Zadanie nr 3:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach:

Falencka 1 +Róży – długości 510m +317m  – do rowu przy ul. Róży,

Falencka 2 – długości 650m – do studzienki w ul. Willowej,

Willowa – długości 1110m – do rowu R-36,

Sekretna przez Dz. Nr 73/1 – długości 435m – do rowu R-36.

Zadanie nr 4:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach:

- Rozbrat – długości 529m,

- Jabłoniowa – długości 205m.

Zgodnie z koncepcją do ul. Falenckiej.

Zadanie nr 5:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy:

- Miklaszewskiego – długości 1788m.

Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 6:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Jaworowa w ulicy:

- Objazdowa – długości 726m.

Odprowadzenie wód do istniejącej studni w ul. Warszawskiej.

Zadanie nr 7:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy:

- Centralna – długości 1000m – od kanału przy wsi Michałowice.

Zadanie nr 8:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy:

- Strzałkowej – długości 100m – odprowadzenie wód do Kanału Załuskiego przez teren prywatny

 

UWAGA:

Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego posiadają tereny objęte zadaniami:

- zadanie nr 1 – ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarna, Szlachecka;

- zadanie nr 2 – ul. Długa;

- zadanie nr 5 – ul. Miklaszewskiego;

- zadanie nr 8 – ul. Strzałkowa.

natomiast w przypadku:

- zadania nr 3 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Willową, Sekretną i część ul. Falenckiej.

- zadania nr 4 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Rozbrat;

- zadania nr 7 – brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,

- zadanie nr 6 - brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.

 

Opracowania mają na celu wyznaczenie tras projektowych kanałów i określenie warunków wykonania i montażu w/w sieci wraz z towarzyszącymi im obiektami tj. studzienkami kanalizacyjnymi, wpustami deszczowymi, przejściami przez przeszkody.

Projektowana kanalizacja deszczowa oraz wpusty deszczowe zlokalizowane w ulicach nie mogą wywierać wpływu na istniejące drzewostany, powierzchnie ziemi, glebę oraz wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projektach rozwiązania opracować zgodnie z koncepcją rozwoju sieci kanalizacji sanitarnej na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg o nawierzchni szczelnej na terenie wsi: Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy, Rybie oraz ul. Centralna we wsi Puchały.

 

III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

3.1/ Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

11 miesięcy od daty podpisania umowy (dotyczy wszystkich zadań)

 

 

IV.       Dokumenty przetargowe:

4.1/ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

4.2/ Formularz oferty wraz z załącznikami

4.3/ Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr A,

4.4/ Koncepcja odprowadzenia wód opadowych dla wsi Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy – zał. B,

4.5/ Projekt umowy– zał. nr C.

 

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

7.10/ Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Raszyn, 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

 

            OFERTA NA:  „Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych
z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 28-09-2011 r. GODZ. 10:40”

X.    Miejsce i termin składania ofert:

10.1/ Oferty należy składać w Kancelarii, pok. nr 15 - Biuro Obsługi Mieszkańców - parter siedziby Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a .

10.2/ Termin składania ofert upływa dnia 28.09.2011 r. o godz. 10.30.

XIV.    Miejsce otwarcia ofert;

14.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2011r. o godz. 10.40 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2 a, w sali konferencyjnej - pok. nr 102.

 

 

Zamawiający mając na uwadze łatwość posługiwania się i przejrzystość SIWZ oraz załączników do SIWZ – informuje, że zamieści na swojej stronie internetowej jednolity tekst SIWZ wraz z załącznikami uwzględniający dokonane modyfikacje.

 

 

Do pobrania:

ZP-45 - SIWZ – po modyfikacji

ZP-45 – formularze wraz z załącznikami

Opis przedmiotu zamówienia – po modyfikacji

Umowa – wzór – po modyfikacji

 

              

 ZP.271.PN.45.167.2011

Dot. ZP.271.PN.45.2011                                                                     

Raszyn, dnia 14 września 2011 r.

 

                                             

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na : Wykonanie projektów systemów odprowadzania wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn” ,

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

 

           Pytanie nr 1:

Czy Zamawiający posiada decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych na część zadań lub na wszystkie zadania objęte przedmiotem zamówienia ?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie posiada decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych na żadne z zadań. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wystąpienie o wydanie w/w decyzji.

 

Pytanie nr 2:

Czy Zamawiający zapewni wymagany teren na lokalizację podczyszczalni wód opadowych z ewentualną ich retencją przed zrzutem do odbiornika?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Wykonawca nie dysponuje terenem przewidzianym na retencję przed spuszczeniem wód do odbiornika.

 

Pytanie nr 3:

Czy w przypadku składania ofert częściowych na niektóre zadania, każde z nich powinno być objęte odrębną ofertą, czy też mogą być ujęte na wspólnym formularzu jednej oferty ?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zgodnie z pkt 7.1 SIWZ Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub kilka z wybranych zadań- na jednym formularzu ofertowym.

 

 

 

 

 

Pytanie nr 4:

Czy istnieje możliwość zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego koncepcją odprowadzania wód opadowych?

Pytanie nr 5:

W SIWZ Zamawiający powołuje się na koncepcję. Czy Zamawiający mógłby tą koncepcję udostępnić w Internecie?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 4 i 5:

Koncepcja odprowadzania wód opadowych z terenu objętego zamówieniem udostępniona jest na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl pod tabelką z ogłoszeniem „Koncepcja (pliki do pobrania)od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania.

 

Pytanie nr 6:

Czy zgodnie z w/w koncepcją wszystkie kanały deszczowe będą grawitacyjne, czy też gdzieś zajdzie potrzeba zaprojektowania pompowni?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zgodnie z Koncepcją odprowadzania wód opadowych wszystkie kanały deszczowe będą grawitacyjne.

 

Pytanie nr 7:

Jakie są średnice kanałów wg koncepcji?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Kanały przewidziane koncepcją to kanały o średnicy 300-600 mm

 

Pytanie nr 8:

Termin wykonania projektów podany przez Zamawiającego jest nierealny, biorąc pod uwagę czas uzgadniania dokumentacji przez instytucje publiczne. Wykonawca będzie musiał m.in.:

- zebrać materiały do projektowania (mapy, wypisy, itp.) – 1 miesiąc,

- ustalić trasę kanalizacji deszczowej – 1 miesiąc,

- wystąpić o decyzję lokalizacyjną bądź wyrys i wypis z MPZP – 1 miesiąc,

- wystąpić o decyzję środowiskową – 3- 4 miesiące,

- uzgodnienia z właścicielami cieków – 2 miesiące,

- uzyskanie operatu wodnoprawnego -1 miesiąc,

- uzyskanie pozwolenia budowlanego – 2 miesiące,

- uzgodnienia branżowe i uzgodnienie ZUD – 2 miesiące.

Niektóre z tych uzgodnień można prowadzić równolegle, natomiast niektóre są zależne od siebie np. aby wystąpić o decyzję środowiskową trzeba mieć już ustaloną i uzgodnioną branżowo trasę kanalizacji i własnościowo, czyli uzyskanie decyzji środowiskowej może trwać 8 miesięcy. A dopiero potem można występować o operat, a następnie o pozwolenie na budowę, co daje już 11 miesięcy. W związku z powyższym prosimy o wydłużenie terminu o 7 miesięcy, dla zadania nr 4 i 5, i o 4 miesiące dla zadań nr 1, 2, 3, 6, 7, 8.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający informuje, że nie ma  możliwości zmiany terminu wykonania projektów będących przedmiotem postępowania z uwagi na konieczność wydatkowania środków przeznaczonych za wykonanie projektów w ściśle określonym terminie tj. w przypadku zadania nr 4 i 5 do końca roku.

 

Pytanie nr 9:

Kary umowne podane w specyfikacji są bardzo wysokie. Prosimy o zmianę kary za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy do 0,1% za każdy dzień zwłoki.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Kary za zwłokę są określone we wzorze umowy jako wymóg Zamawiającego. Należy zwrócić uwagę, że Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych na wybrane zadanie/a, a ewentualne kary naliczane będą od wynagrodzenia za wykonanie dokumentacji dotyczącej odwodnienia ulicy objętej tym zadaniem zgodnie z zapisem w § 8 wzoru umowy.

 

 

Zamawiający niniejszym informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759z późn. zm.) wprowadza się następujące zmiany                     w dokumentacji przetargowej:

 

I. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1. Rozdział II pkt 2.1.1

Jest:

Zadanie nr 6:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach:

- Magnolii – długości 250m,

- Azalii – długości 410m,

- Wrzosowa – długości 330m.

Zgodnie z koncepcją

 

Winno być:

Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach:

- Magnolii – długości 250 m,

- Azalii – długości 70 m,

- Wrzosowa – długości 60 m,

- Kaczeńcowa – długości 70 m.

Zgodnie z koncepcją

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

 

Jednocześnie informuję, że zmieniona została treść formularza ofertowego poprzez dodanie nowych zapisów. W załączeniu: aktualny formularz ofertowy.

 

                W związku z powyższym na podstawie art. 38 ust. 4 oraz art. 12a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) przedłuża się termin składania i otwarcia ofert na dzień:

 

- składanie ofert – 21.09.2011 r. do godz. 10.30

- otwarcie ofert – 21.09.2011 r. do godz. 10.40

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.45.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn

Zamówienie obejmuje wykonanie:

Opracowania dokumentacji geotechnicznej i projektowej, kosztorysów inwestorskich wraz
z przedmiarami, operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg oraz pozwolenia na budowę kanalizacji odrębnie dla każdej z ulic objętej zadaniami: 

 

Zadanie nr 1: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach:

A)       Starzyńskiego – długości 1700m – od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej),

B)       Kwiatów Polnych – długości 335m, Oleńki – 355m, Parlamentarnej – 111m - Odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją.

Zadanie nr 2: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe  w ulicy:

Długiej – długości 2886m – odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70

Zadanie nr 3: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach: Willowa – długości 1110m – do rowu R-36, Falencka 1 – długości 510m – do rowu przy ul. Róży, Falencka 2 – długości 650m – do rowu przy ul. Róży.

Zadanie nr 4: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach:

Rozbrat – długości 529m, Róży – długości 317m, Jabłoniowa – długości 205m - Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 5: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy:

Miklaszewskiego – długości 1788m - Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 6: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach: Magnolii – długości 250m,  Azalii – długości 410m,  Wrzosowa – długości 330m - Zgodnie z koncepcją

Zadanie nr 7: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy: Centralna – długości 1000m – od kanału przy wsi Michałowice.

Zadanie nr 8: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy: Strzałkowej – długości 100m – od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. 19-go Kwietnia - Zgodnie z koncepcją.

UWAGA:

Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego posiadają tereny objęte zadaniami:

- zadanie nr 1 – ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarna;

- zadanie nr 2 – ul. Długa;

- zadanie nr 5 – ul. Miklaszewskiego;

- zadanie nr 6 – ul. Magnolii, Azalii, Wrzosowa;

- zadanie nr 8 – ul. Strzałkowa.

natomiast w przypadku:

- zadania nr 3 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko
    ul. Willową i część ul. Falenckiej.

- zadania nr 4 – zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko
   ul. Rozbrat;

- zadania nr 7 – brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.

 

Opracowania mają na celu wyznaczenie tras projektowych kanałów i określenie warunków wykonania
i montażu w/w sieci wraz z towarzyszącymi im obiektami tj. studzienkami kanalizacyjnymi, wpustami deszczowymi, przejściami przez przeszkody.

Projektowana kanalizacja deszczowa oraz wpusty deszczowe zlokalizowane w ulicach nie mogą wywierać wpływu na istniejące drzewostany, powierzchnie ziemi, glebę oraz wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projektach rozwiązania opracować zgodnie z koncepcją rozwoju sieci kanalizacji sanitarnej na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg o nawierzchni szczelnej na terenie wsi: Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy, Rybie oraz ul. Centralna we wsi Puchały.

 

Wykonanie dokumentacji powinno być poprzedzone wykonaniem koncepcji rozwiązań projektowych w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej oddzielnie dla każdej z ulic objętych poszczególnymi zadaniami i powinna zawierać:

a) aktualne podkłady geodezyjne,

b) decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku dla danego obszaru zatwierdzonego planu zagospodarowania przestrzennego),

c) niezbędne uzgodnienia ZUD,

d) projekt budowlano-wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
i spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133/w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w formatach: PDF oraz SHP (ESRI Shape) lub MAP lub DWG,

e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje musza uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej,

f) przedmiary robót (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z ich wyliczeniem
i zestawieniem ilości jednostek miar podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -
 
w ilości 4 egzemplarzy
w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej,

g) kosztorys inwestorski (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389/ - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej,

h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egzemplarzy
w formie pisemnej i 1 egzemplarza w formie elektronicznej.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w celu uzyskania zarówno pozwoleń wodnoprawnych jak i pozwoleń na budowę.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7,   71.32.22.00-3

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych – oddzielnie dla każdego z wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 20% wartości szacunkowej zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

zadanie nr 4 i zadanie nr 5 – w terminie do 14 grudnia 2011r.    

zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8 – w terminie do 15 marca 2012 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej – (należy złożyć jeden wykaz niezależnie od składania oferty na jedno bądź kilka zadań)

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: - min. 2 osobami (projektujący i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych (należy złożyć jeden wykaz niezależnie od składania oferty na jedno bądź kilka zadań)

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom

UWAGA: Wykonawca złoży oświadczenie o zobowiązaniu się Projektantów i Sprawdzających do sporządzenia projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców;

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1i2.2

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

16-09-2011 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

16-09-2011 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych

08-09-2011 r.


Koncepcja (pliki do pobrania)