Znak sprawy OŚGK.271.70.2011.BL                                                                         Raszyn, dnia 26.10.2011r.

                                                                              

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

I. Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Przeprowadzenie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych ( bez instalacji gazowej, wentylacyjnej i elektrycznej), zgodnie z art. 62 ustawy     z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w budynkach należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Raszyn”.

Wykaz obiektów ( budynków mieszkalnych, wielorodzinnych) objętych przeglądem:

 - Raszyn, ul. Lotnicza 10 - pow. użytkowa - 127,42 m2                                                        - ilość lokali 4

 - Raszyn, Al. Krakowska 49 - pow. użytkowa - 207,74 m2                                                - ilość lokali 5

 - Raszyn, ul. Niska 19 - pow. użytkowa – 89,20 m2                                                                 - ilość lokali 3

 - Raszyn, Al. Krakowska 57- pow.użytkowa-207,74 m2                                                       - ilość lokali 5

 - Raszyn, ul. Młynarska 1- pow. użytkowa - 127,42 m2                                                         - ilość lokali 4

 -Podolszyn Nowy, ul. Olszynowa 42,gm. Raszyn- pow. użytkowa - 127,42 m2 - ilość lokali 3.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług obejmuje:

1.1. Przegląd roczny

- przeprowadzenie okresowej kontroli konstrukcyjnej, tj.

a) sprawdzenie elementów budynków i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczni niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów,

b) sprawdzenie stanu urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynków,

c)  sprawdzenie stanu widocznych elementów konstrukcji, mogących ulec np: ugięciu, deformacji,

- przeprowadzenie okresowej kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, tj:

a)  sprawdzenie stanu technicznego urządzeń służących gromadzeniu odpadów,

b) sprawdzenie stanu technicznego instalacji służących odprowadzaniu ścieków bytowych,

c) sprawdzenie stanu technicznego elementów odwodnienia budynków, np. kanalizacji deszczowej,

d) sprawdzenie stanu technicznego przejść przyłączy przez ściany budynków.

1.2. Przegląd pięcioletni

Przegląd pięcioletni obejmuje elementy przeglądu rocznego oraz dodatkowo:

- przeprowadzenie kontroli obiektów jako całości, tj.:

a) sprawdzenie stanu technicznego obiektów budowlanych,

b) sprawdzenie przydatności do użytkowania obiektów budowlanych,

c) sprawdzenie estetyki obiektów budowlanych,

d) sprawdzenie estetyki otoczenia obiektów,

2.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółów zawierających ocenę stanu technicznego wraz z dokumentacją fotograficzną i zaleceniami napraw elementów budynków.

 

 

 

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 74.31.30.00-6

4.Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.Realizacja usługi: od daty podpisania umowy do 16.12.2011r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani / Pan Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15 Faks: 701-77-78        e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-15.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn,           ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 07.11.2011r.

II. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie usług/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc    po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Załączniki:

1.      Formularz cenowo-ofertowy

2.      Projekt umowy

 

 

ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                        Andrzej Zaręba

                                                                                                                      (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)