Znak sprawy OŚGK.271.80.2011.MM                                             Raszyn, dnia 28.11.2011 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z  2010 r. nr 113 poz. 759, z późn. zm./

I. Zamawiający:  URZĄD GMINY RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na WYKONANIE DOKUMENTACJI  „KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RASZYN: KANAŁ ZAŁUSKI, RÓW R-46 I KANAŁ OPACZEWSKI

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Zamawiający zleca prace polegające na wykonaniu dokumentacji obejmującej następujące odcinki rowów zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn, zaznaczone na załącznikach graficznych:
a) Kanał Załuski – na odcinku o długości ok. 450 m, od ul. Na Skraju do dz. nr ew. 1606 w miejscowości Rybie oraz na odcinku o długości ok. 1750 m od dz. nr ew. 1604 w miejscowości Rybie do wylotu do rzeki Raszynki - załącznik nr 1 do umowy;

b) rów R-46- odcinek o długości ok. 1,775 km, od wylotu do rzeki Raszynki do projektowanego miejsca odprowadzania wód z Południowej Obwodnicy Warszawy – załącznik nr 2 do umowy;

c) Kanał Opaczewski – na odcinku o długości ok. 1,200 km, od ul. Pruszkowskiej do miejsca odprowadzania wód z Południowej Obwodnicy Warszawy – załącznik nr 3 do umowy”.

2. Zakres dokumentacji obejmuje:

a)       aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000,

b)       niwelację terenu,

c)       pomiar skarp i dna,

d)      wykonanie profili podłużnych istniejących oraz docelowych,

e)       wykonanie przekrojów poprzecznych istniejących oraz docelowych,

f)        określenie indywidualnych rozwiązań projektowych w zakresie umocnienia skarp i dna poszczególnych odcinków rowów,

g)       dokonanie obmiarów przepustów (będących na przewidzianych w §1 ust. 2 odcinkach rowów) oraz uwzględnienia rzędnych dna przepustów przy określaniu profili rowów.

h)       wykonanie przekrojów poprzecznych i podłużnych przepustów,

i)         remont lub modernizacja przepustów z dostosowaniem do projektowanych rzędnych dna rowu (dot. Rowu R-46),

j)         wykonanie przedmiaru robót obejmującego odmulenie, oczyszczenie skarp, dna, przepustów, robót ziemnych, umocnienia i innych czynności przewidzianych normami i sztuką budowlaną,

k)       odtworzenie lub wymiana wylotów/ wlotów – prefabrykatu typu „Reszla” lub podobne

l)         wykonanie kosztorysu inwestorskiego,

m)     wykonanie specyfikacji technicznej wykonania robót i odbioru robót.

3.      Termin realizacji zamówienia do 15.12.2011 r.

4.      Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

5.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV-79421200-3.

6.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

7.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

9.      Zamawiający zaleca Oferentowi dokonanie przeglądu rowów wymienionych w pkt. II.1., co jest konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy na wykonanie usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania projektów i nadzorowania robót obejmujące zakres przedmiotowego postępowania.

3.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

4.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Monika Marszałek pod nr tel. 22 701-79-15 Faks: 22 701-77-78
e-mail mmarszalek@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8.00-.18.00, wt. - czw. 8.00-16.00, pt. 8.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.80.2011.MM Wykonanie opinii w zakresie naruszenia stanu wody” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 05.12.2011 r.(liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).

2.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Projekt umowy z załącznikami graficznymi.

 

ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                   Zastępca Wójta

                                                                                                                        Mirosław Chmielewski
                                                                                                                     
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)