Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.57.2011

Dane zamawiającego

 

Nazwa

Gmina Raszyn

 

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

 

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

 

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

 

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

 

Przedmiot zamówienia publicznego

"Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn”

z podziałem na zadania:

 

Zadanie nr 1

a) „Wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn,

b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn,

c) Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn,

d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn”

Na zadanie składa się wykonanie czynności:

w zakresie ad. a)

·   podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn, tj.: - 2 kontenery o poj. 7m3 - dwa razy w tygodniu, - 12 szt. pojemników o poj. 1100l – jeden raz w tygodniu, - 2 szt. pojemników o poj. 1100l – dwa razy w tygodniu

w zakresie ad. b)

·   sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.: - 68 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy o poj. 45l:

- 24 szt. przystanków – 4 razy w tygodniu, - 44 przystanki – 3 razy w tygodniu

·   mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn – 49 szt. – 1 raz w miesiącu,

w zakresie ad. c)

·   opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45l oraz 50l, tj: - 15 szt. koszy ulicznych – 3 razy w tygodniu,

·   opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l, - 27 szt. koszy ulicznych – 3 razy w tygodniu

·   opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l – 10 szt. – 3 razy w tygodniu.

w zakresie ad. d)

·   usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn, - ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy.

 

Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości wywozu nieczystości stałych zawiera – załącznik nr 1.1,

Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.2,

Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.3.

 

 

Zadanie nr 2

„Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn”

w zakresie:

a)             wywóz nieczystości płynnych z budynków mieszkalnych komunalnych,

b)             wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach.

 

Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi – 900m3 w okresie trwania umowy.

Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera – załącznik nr 2.1.

 

Zadanie nr 3

„Wynajem wraz z serwisem 4 sztuk kabin sanitarnych (toalety WC)”

Zakres obejmuje:

- postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 4 sztuk kabin sanitarnych (WC)
w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach.

Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione:

- teren parku „Nad Raszynką w Raszynie” – dwie toalety,

- teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Lotniczej w Raszynie – jedna toaleta,

- teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie – jedna toaleta.

 

Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu.

Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych – 264 razy.

 

Zadanie nr 4

„Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn”

Zakres obejmuje:

- postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn,

- zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych.

Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników: - 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu,

- 10 pojemników 1100l – opróżniany średnio 2 razy w miesiącu, - 3 pojemniki 240l – opróżniany 1 raz w tygodniu, - 3 pojemniki 110l – opróżniane 1 raz w tygodniu.

Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 4.1.

 

Zadanie nr 5

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest”

Zakres obejmuje:

- odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn.

Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy – 75 200kg.

 

Zadanie nr 6

„Odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Raszyn”

Zakres obejmuje:

- załadunek i wywóz odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z gospodarstw domowych wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Gminy, w wyznaczonych terminach;

Szacowana ilość odpadów wielkogabarytowych w trakcie trwania umowy to – 49 kontenerów (kontenery typu Kp14 –o pojemności 14m3).

 

Zadanie nr 7

„Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn”

Zakres obejmuje:

- zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych – stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować.

Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia – 2 500m3/ rok.

 

Zadanie nr 8

„Odbiór, transport i unieszkodliwianie przeterminowanych leków i zużytych opakowań po farmaceutykach z punktów zbiórki położonych na terenie Gminy Raszyn”

Zakres obejmuje:

- opróżnianie pojemników i odbieranie odpadów w postaci przeterminowanych leków oraz opakowań po farmaceutykach z gminnych punktów zbiórki,

- czyszczenie, dezynfekcja i wymiana bezzwrotnych wkładów kartonowo-foliowych konfiskatorów.

 Szacowana liczba konfoskatorów o pojemności 100dm3 – 8 szt. (6 opróżnień), wykaz punktów zbiórki, zawiera  – załącznik nr 8.1

 

Zadanie nr 9

„Odbiór posegregowanych odpadów od mieszkańców z terenu Gminy Raszyn” 

Zakres obejmuje:

- zakup i dostarczanie worków o odpowiedniej wytrzymałości i grubości adekwatnej do zbieranych odpadów mieszkańcom w ilości 1 worek o pojemności 120 l (papier tektura, tworzywa sztuczne, drobne elementy z metali) oraz 1 worek o pojemności 60 l na szkło (białe i kolorowe) dla każdej z posesji,

- odbieranie posegregowanych odpadów, od właścicieli posesji z terenu Gminy Raszyn jeden raz w miesiącu w ustalonym terminie.

Szacunkowa ilość odbieranych odpadów – 55 200 + 3990 = 59 190 szt. worków o poj. 120 l – 55 200 szt. worków o poj. 60 l.

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

 

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

 

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

90.50.00.00-2,   90.51.10.00-2,   90.51.31.00-7,   90.51.20.00-9

 

Zamawiający DOPUSZCZA składania ofert częściowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenie zamówień uzupełniających – dla każdego z zadań, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

   Zadanie nr 1 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.

            Zadanie nr 2 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.   

Zadanie nr 3 – od 30 kwietnia 2012 r. do 30 września 2012 r.

            Zadanie nr 4 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.

Zadanie nr 5 – od 1 marca 2012 r. do 15 grudnia 2012 r.

            Zadanie nr 6 – od 1 marca 2012 r. do 15 grudnia 2012 r.

Zadanie nr 7 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.

Zadanie nr 8 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.

Zadanie nr 9 – od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca winien wykazać, że posiada:

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), - dot. zadania nr 1,  zadanie nr 4, zadanie nr 7 i  zadanie nr 9;

- aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wielkogabarytowych – podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), - dot. zadania nr 6,

- aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (w tym papier, tektura, tworzywa sztuczne, drobne elementy metali oraz szkło) – podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), - dot. zadania nr 1, zadanie nr 4, zadanie nr 7 i zadanie nr 9;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów i/lub z uprawnionym podmiotem/mi  prowadzącym/mi odzysk, tym recykling odpadów  - dot. zadania nr 1, zadanie nr 4,  zadanie nr 7 i zadanie nr 9;

- aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie i oczyszczanie odpadów płynnych -dot. zadania nr 2 i zadanie nr 3;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów i/lub z uprawnionym podmiotem/mi  prowadzącym/mi odzysk, tym recykling odpadów w tym odpadów wielkogabarytowych  - dot. zadania nr 6;

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), - dot. zadania nr 2 i zadanie nr 3;

- aktualną decyzję na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych w tym zawierających azbest – podstawa prawna – ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), -dot. zadania nr 5;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwiane odpadów zawierających azbest, - dot. zadania nr 5;

- aktualne zezwolenie na zbieranie i transport przeterminowanych leków oraz opakowań – podstawa prawna – ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), -dot. zadania nr 8;

- aktualną umowę z uprawnionym podmiotem prowadzącym unieszkodliwianie odpadów oraz posiadającym zezwolenie na prowadzenie tej działalności zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r – o odpadach - dot. zadania nr 8;

 

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:

– dot. zadania nr 1 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 2 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 3 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 4 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 5 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych w tym odpadów zawierających azbest, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 6 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 7 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 8 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zbieraniu i/lub transporcie przeterminowanych leków i/lub opakowań, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

– dot. zadania nr 9 - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze posegregowanych surowców wtórnych o wartości, nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

UWAGA:

Sposób przeliczania innej waluty w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku posiadania doświadczenia na PLN, nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - osoby zdolne do wykonania zamówienia:

– dot. zadania nr 5 - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolną wykonać zamówienie, w tym m.in. 1 osobą, która odbyła kurs/ szkolenie w zakresie pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnoście pozostałych zadań.

UWAGA: wskazana osoba musi biegle mówić w języku polskim. W przypadku, kiedy osoba wyznaczona do kontroli jakości zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym, nie znają biegle języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – potencjał techniczny:

Zadanie nr 1: Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje min: - samochodem ciężarowym typu „Hakowiec" – w ilości co najmniej 2 szt., samochodem ciężarowym typu „Śmieciarka” – w ilości co najmniej 2 szt., samochodem transportowym do 1 t – w ilości co najmniej 1 szt., pojemnikami o pojemności 1100l – w ilości co najmniej 25 szt., kontenerami o pojemności 7m3 (odkrytymi) – w ilości co najmniej 5 szt.

Zadanie nr 2: Wykonawca, winien wykazać, iż dysponuje min: - samochodem asenizacyjnym o pojemności min. 7,0m3 - w ilości co najmniej 2 szt.

Zadanie nr 3: Wykonawca, winien wykazać, iż dysponuje min - samochodem specjalistycznym do serwisowania kabin sanitarnych – w ilości co najmniej 2 szt., kabinami sanitarnymi WC – w ilości co najmniej 7 szt.

Zadanie nr 4: Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje min: - samochodem ciężarowym typu „Hakowiec" – w ilości co najmniej 2 szt., samochodem ciężarowym typu „Śmieciarka” – w ilości co najmniej 2 szt., kontenerem typu KP-7 o pojemności 7m3 – w ilości co najmniej 4 szt., pojemnikami o pojemności 240l – w ilości co najmniej 10 szt., pojemnikami o pojemności 1100l – w ilości co najmniej 20 szt., pojemnikami o pojemności 110l – w ilości co najmniej 5 szt.

Zadanie nr 5: Wykonawca, winien wykazać, iż dysponuje min: - samochodem typu HDS z plandeką – w ilości co najmniej 1 szt.

Zadanie nr 6: Wykonawca, winien wykazać, iż dysponuje min.: - samochodem ciężarowym typu „Hakowiec" – w ilości co najmniej 2 szt., kontenerem odkrytym typu KP-14 o pojemności 14m3 – w ilości co najmniej 9 szt.,

Zadanie nr 7: Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje min: - samochodem ciężarowym typu „Hakowiec" – w ilości co najmniej 2 szt., kontenerem odkrytym o pojemności 4m3 – w ilości co najmniej 2 szt., kontenerem odkrytym o pojemności 7m3 – w ilości co najmniej 2 szt., kontenerem o wysokich burtach o pojemności 14, 15 lub 18m3 – w ilości co najmniej 2 szt., koparką chwytakową lub koparko-ładowarką  – w ilości co najmniej 2 szt.

Zadanie nr 8: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Zadanie nr 9: Wykonawca, winien wykazać, iż dysponuje min.: - samochodem ciężarowym typu „Hakowiec" – w ilości co najmniej 2 szt.,

 

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a) sytuacja ekonomiczna: Wykonawca winien wykazać, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – dotyczy każdego z zadań. b) sytuacja finansowa: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie,

1.3 jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy zadania nr 5;

1.5 jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy do należytego wykonania usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem

1.7 jeżeli Wykonawca polega potencjale technicznym innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.8 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z  przedmiotem zamówienia(załącznik Wykonawcy);

1.9 Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/.

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

6.2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Wykonawcy);

2.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik Wykonawcy);

2.7. uprawnia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt.2.1-2.7

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.5. i ppkt. 2.7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.5. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert).

3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b) oraz pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

 

Miejsce i termin składania ofert:

 

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

 

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

 

Termin składania ofert

30-01-2012  godz. 10:30.

 

Atrybuty przetargów

 

Okres związania ofertą

   60 dni

 

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

 

     Wadium

    Zadanie nr 1 – 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych)

                Zadanie nr 2 – 500,00 zł (pięćset złotych)

Zadanie nr 3 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych)

                Zadanie nr 4 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych

Zadanie nr 5 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

                Zadanie nr 6 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

Zadanie nr 7 – 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych),

Zadanie nr 8 – 200,00 zł (dwieście złotych),

Zadanie nr 9 – 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych).

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

30-01-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

16-12-2011 r.