Raszyn 13.03.2012r.

IR. 271.185.MJS.12

 

Zamawiający uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym zapytaniu ofertowym wpłynęły następujące pytania:

 

Pytanie nr 1

Zarówno „zadanie

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie widzi konieczności opracowania ekspertyzy stanu technicznego obiektu budowlanego przez rzeczoznawcę budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W/w opracowanie może wykonać osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Jednocześnie zwracamy uwagę na zapis umowy § 6 ust.2 „Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady projektu zrealizowane według jego inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, wynikłe wskutek wad tychże opracowań”.

 

Pytanie nr 2

W pkt III.1.3) Zapytania ofertowego przedstawiony został wymóg „wykonania co najmniej jednej kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa użyteczności publicznej o wartości min. 15 000 zł brutto”. Czy w świetle okoliczności podniesionych  w pytaniu 1, wymóg nie powinien obejmować kompleksowej ekspertyzy budowlanej?

            Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający rozszerza wymóg i dopuszcza „wykazanie się wykonaniem, co najmniej jednej kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa użyteczności publicznej o wartości min. 15 000zł brutto” lub wykonaniem, co najmniej jednej kompleksowej ekspertyzy budowlanej o wartości min 15 000zł brutto.

 

 

 

 

Znak sprawy IR.271.szł.104.105.MJS.2012                                                     Raszyn, dnia 24  lutego 2012 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

 

I.                   Zamawiający: 

Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie opracowań dotyczących  rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach oraz rozbudowy i nadbudowy budynku Urzędu Gminy w Raszynie”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.        Zakres opracowania podzielony został na zadania:

Zadanie nr 1 – obejmuje wykonanie opracowania dla:

Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach przy ul. Długiej 49, gm. Raszyn o część, która zostanie zlokalizowana na przyległej działce połączonej łącznikiem z istniejącym obiektem (dz. nr 47, 111), w ramach którego należy wykonać:

a)    Inwentaryzację budowlaną i instalacyjną wraz z kotłownią (obliczenia wydajności kotła)

b)   Ekspertyzę stanu technicznego z odkuwkami i odkrywkami części konstrukcji niezbędnej do modernizacji i rozbudowy. W tym odkrywka fundamentów w 8 miejscach planowanego łącznika, wzdłuż wyznaczonych odcinków ścian istniejących A-A’, B-B’, C-C’

c)    Badania geotechniczne 7 pkt – dz. 47 2 pkt, dz. 111 5 pkt

d)   Inwentaryzację zieleni na działce 47 i 111.

Powierzchnia zabudowy istniejącego obiektu wynosi: 1 623 m2

Kubatura w większości 2-kondygnacyjnego obiektu wynosi: 12 844 m3

 

Zadanie nr 2– obejmuje wykonanie opracowania dla:

Rozbudowy i nadbudowy budynku Urzędu Gminy w Raszynie przy ul. Szkolnej 2a (dz. 577), w ramach którego, należy wykonać:

a) Inwentaryzację budowlaną i instalacyjną

b) Ekspertyzę stanu technicznego z odkuwkami i odkrywkami części konstrukcji niezbędnej do nadbudowy i rozbudowy budynku. W tym z odkuwkami fundamentów w 9-ciu miejscach ( tył i boki obiektu). Ekspertyza jednoznacznie musi wykazać czy jest możliwość nadbudowy.

c)    Badania geotechniczne 6 pkt

Powierzchnia zabudowy istniejącego obiektu wynosi: 546 m2

Kubatura 3-kondygnacyjnego obiektu z podpiwniczeniem wynosi: 8004 m3

 

UWAGA: Inwestor załącza plany sytuacyjne terenu:

1.    Szkoły Podstawowej w Ładach z przyległą działką nr 111– załącznik nr B.1,

2.    Urzędu Gminy Raszyn – załącznik nr B.2.

 

2.    Każde z w/w opracowań, należy wykonać w wersji elektronicznej (PDF) oraz po 3 egz.
w wersji papierowej.

3.    Termin wykonana zamówienia – 3 miesiące od daty podpisania umowy.

4.     Wzór umowy stanowi załącznik nr A.1 – dot. zadania nr 1,

załącznik nr A.2 – dot. zadania nr 2.

5.    Wykonawca udzieli na wykonane prace gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres
2 lat. Bieg okresu gwarancji, rozpoczyna się z dniem końcowego odbioru przedmiotu umowy.

Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji
w terminie 5 dni roboczych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego.

6.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45.44.21.00-8

7.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

9.      Wykonawca może złożyć ofertę na  jedno wybrane lub na obydwa zadania.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.    Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowo-cenowego;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, które stanowi – zał. nr 2

3) Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną kompleksową dokumentację projektową
w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej o wartości min. 15 000,00 zł brutto, oraz dołączy dokument potwierdzający, iż wykazana usługa wykonana została należycie – zał. nr 3;

4)Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać niniejsze zamówienie, tj. min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – zał. nr 4;

5) Wykonawca winien wykazać, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100 000,00 zł – do przedstawienia przed podpisaniem umowy.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Maria Jasik-Sikorska,

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek – piątek w godz.: 9 – 14.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z napisem „Wykonanie opracowania rozbudowy Szkoły Podstawowej w Ładach oraz rozbudowy
i nadbudowy budynku Urzędu Gminy w Raszynie”

Miejsce składania: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia  20.03.2012 godz. 1200

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
tj.: koszty wykonania dokumentacji projektowej (koszty: uzgodnień, zakupu i aktualizacji map, wykonania wersji papierowej i elektronicznej projektu).

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy wraz z załącznikami,

2.      Wzór umowy

3.      Plany sytuacyjne terenu