Znak sprawy OŚGK.271.8.2012.MM                                                               Raszyn, dnia 05.03.2012 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z  2010 r. nr 113 poz. 759, z późn. zm./

I. Zamawiający:  URZĄD GMINY RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na WYKONANIE EKSPERTYZY/ OPINII BIEGŁEGO/SPECJALISTY W ZAKRESIE HYDROGEOLOGII LUB MELIORACJI WODNEJ, DOTYCZĄCEJ ZMIANY STANU WODY NA DZIAŁKACH O NR EW. 124, 125/2, 127, OBRĘB JAWOROWA ORAZ NR EW. 992, OBRĘB RYBIE, MOGĄCYM MIEĆ SZKODLIWY WPŁYW NA GRUNTY SĄSIEDNIE

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań
a) wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrogeologii  lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia
b) przedmiotem ekspertyzy będzie określenie czy działania właściciela terenu polegające na nawiezieniu mas ziemnych na teren swoich działek doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich w myśl art. 29 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r., Nr 239, poz. 2019, z późn. zm.) oraz zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w sprawie:

- nawiezienia mas ziemnych i naruszenia stanu wody na działkach o nr ew. 124, 125/2, 127 o łącznej pow.: 0,502 ha położonych w miejscowości Jaworowa;

- postępowanie administracyjne w sprawie nawiezienia mas ziemnych i naruszenia stanu wody na działce o nr ew. 992 o pow.: 0,0662 ha zlokalizowanej w miejscowości Rybie;

 

c)W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonych postępowań, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań.

d) Opracowanie powinno określić:

- czy na działce nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie;

- czy ewentualna zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;

- wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku;

- ewentualny proponowany sposób zabezpieczenia poszkodowanej działki lub działek przed spływem wód opadowych z działek wywyższonych

e) W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania.

2.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

3.      Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 7131900-7

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrogeologii lub melioracji wodnych.

4.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Monika Marszałek pod nr tel. 22 701-79-12 Faks: 22 701-77-78 e-mail mmarszalek@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8.00-.18.00, wt. - czw. 8.00-16.00, pt. 8.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.8.2012.MM Wykonanie opinii w zakresie naruszenia stanu wody” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 12.03.2012 r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).

2.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Projekt umowy

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                     
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)