Raszyn 06.03.2012r..

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78, 602 237 494

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie projektów oświetlenia ulic: Al. Krakowska – Droga serwisowa,  ul. Falencka,  ul. Kasztanowa w Gminie Raszyn

II. Opis przedmiotu zamówienia.

W ramach prac należy wykonać:

1.      projekt techniczny budowy oświetlenia Drogi Serwisowej w Sękocinie Nowym wzdłuż

      Al. Krakowskiej od ul. Granicznej do końca zabudowy drogi serwisowej

      Podstawowe dane: droga w zarządzie GDDKiA

                                      długość – ok. 400m.

                                      typ oświetlenia – sodowe

                                      podpory  -  na istniejących słupach nn.( słupy PGE Konstancin Jeziorna)

                                      zasilenie – nowy układ pomiarowy

2.      projekt budowlany oświetlenia ul. Falenckiej w Falentach na odcinku Al. Krakowska –

      ul. Opackiego.

Podstawowe dane : droga powiatowa

                                Długość ok. 1200m.

                                Typ oświetlenia – sodowe

                                Podpory – ZN

                                Zasilenie  - nowy układ pomiarowy ( ew. nawiązanie do istniejących z

                                zwiększeniem mocy )

3. Projekt budowlany oświetlenia ul Kasztanowej w Rybiu  na odcinku Rzepichy –

   19 go Kwietnia.

   Podstawowe dane: droga Gminna

                                  Długość ok. 300m.

                                  Typ oświetlenia – sodowe , dostosować do istniejącego oświetlenia  na ul.

                                                               Kasztanowej  odc. Rzepichy –  Lecha.

                                  Podpory – słupy stalowe ocynkowane – dostosować do jw.

                                  Zasilenie  - po sprawdzeniu przekrojów kabla i spadków napięć

                                                     kontynuacja z obwodu ul. Kasztanowej( alternatywa nowy

                                                     układ pomiarowy z rezerwowaniem z ul. 19 go Kwietnia.

Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszystkich wymaganych prawem opinii, decyzji, wypisów ,zatwierdzeń i ostatecznych pozwoleń na budowę w zakresie objętym przedmiotem umowy.

 

 

Wykonawca w celu złożenia wiarygodnej i rzetelnej oferty powinien przeprowadzić wizje lokalną w/w ulic.

                                                   

 Projekty muszą być wykonane na podstawie:

 

1)       Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003r. ( Dz. U. Nr120 poz1133)  

       w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego

2)       Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004r.( Dz. U. Nr 202 poz. 2072)

       w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji

       technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu

       funkcjonalno –użytkowego.

3)       Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389) 

      w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania

      planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych

      określonych w programie funkcjonalno użytkowym.

 

Każdy projekt powinien zawierać:                                        

a)      części opisowe i rysunkowe w 4 egz. w wersji papierowej,

b)      specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej,

c)      kosztorys inwestorski 2 egz. w wersji papierowej,

d)     przedmiar robót w 2 egz. w wersji papierowej, 

 

Dokumentacja wymieniona w pkt  a), b), d) winna być przekazana zamawiającemu również w wersji elektronicznej w  formacie PDF na płycie CD.   

                            

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

      Realizacja: 8 miesięcy od daty podpisania umowy.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – w/g. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym m.in.

– 1 osobę posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do sporządzania projektów budowlanych              w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmujących instalacje elektryczne, napowietrzne                 i kablowe linie elektroenergetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne.


3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty – do przedstawienia przed podpisaniem umowy

 

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Witold Ruszczyński tel. 602237494.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Wykonanie projektów oświetlenia ulic w Gminie Raszyn w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 12.03.2012 r. godz. 1000

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić ceny za wykonanie poszczególnych projektów oraz łączną cenę brutto za wykonanie całego  przedmiotu zamówienia.

2.      Ceny powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i podane w złotych polskich.

3.      Łączna cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.   Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie oferowanej za całość

      zamówienia i spełniająca  pozostałe wymagania zapytania.

2        O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

3        Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

4        Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5        Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

6        Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.