Raszyn 06.03.2012r..
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-78, 602 237 494
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie projektów oświetlenia ulic: Al. Krakowska – Droga serwisowa, ul. Falencka, ul. Kasztanowa w Gminie Raszyn
II. Opis przedmiotu zamówienia.
W ramach prac należy wykonać:
1. projekt techniczny budowy oświetlenia Drogi Serwisowej w Sękocinie Nowym wzdłuż
Al. Krakowskiej od ul. Granicznej do końca zabudowy drogi serwisowej
Podstawowe dane: droga w zarządzie GDDKiA
długość – ok. 400m.
typ oświetlenia – sodowe
podpory - na istniejących słupach nn.( słupy PGE Konstancin Jeziorna)
zasilenie – nowy układ pomiarowy
2. projekt budowlany oświetlenia ul. Falenckiej w Falentach na odcinku Al. Krakowska –
ul. Opackiego.
Podstawowe dane : droga powiatowa
Długość ok. 1200m.
Typ oświetlenia – sodowe
Podpory – ZN
Zasilenie - nowy układ pomiarowy ( ew. nawiązanie do istniejących z
zwiększeniem mocy )
3. Projekt budowlany oświetlenia ul Kasztanowej w Rybiu na odcinku Rzepichy –
19 go Kwietnia.
Podstawowe dane: droga Gminna
Długość ok. 300m.
Typ oświetlenia – sodowe , dostosować do istniejącego oświetlenia na ul.
Kasztanowej odc. Rzepichy – Lecha.
Podpory – słupy stalowe ocynkowane – dostosować do jw.
Zasilenie - po sprawdzeniu przekrojów kabla i spadków napięć
kontynuacja z obwodu ul. Kasztanowej( alternatywa nowy
układ pomiarowy z rezerwowaniem z ul. 19 go Kwietnia.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszystkich wymaganych prawem opinii, decyzji, wypisów ,zatwierdzeń i ostatecznych pozwoleń na budowę w zakresie objętym przedmiotem umowy.
Wykonawca w celu złożenia wiarygodnej i rzetelnej oferty powinien przeprowadzić wizje lokalną w/w ulic.
Projekty muszą być wykonane na podstawie:
1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3. lipca 2003r. ( Dz. U. Nr120 poz1133)
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004r.( Dz. U. Nr 202 poz. 2072)
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno –użytkowego.
3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389)
w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno użytkowym.
Każdy projekt powinien zawierać:
a) części opisowe i rysunkowe w 4 egz. w wersji papierowej,
b) specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej,
c) kosztorys inwestorski 2 egz. w wersji papierowej,
d) przedmiar robót w 2 egz. w wersji papierowej,
Dokumentacja wymieniona w pkt a), b), d) winna być przekazana zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
Realizacja: 8 miesięcy od daty podpisania umowy.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – w/g. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym m.in.
– 1 osobę posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do sporządzania projektów budowlanych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmujących instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty – do przedstawienia przed podpisaniem umowy
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Witold Ruszczyński tel. 602237494.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie projektów oświetlenia ulic w Gminie Raszyn w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 12.03.2012 r. godz. 1000
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić ceny za wykonanie poszczególnych projektów oraz łączną cenę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
2. Ceny powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i podane w złotych polskich.
3. Łączna cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie oferowanej za całość
zamówienia i spełniająca pozostałe wymagania zapytania.
2 O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
3 Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5 Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
6 Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.