Raszyn, dnia 08.05.2012r.

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna

tel. (22) 701 77 77 , faks (22) 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na  wykonanie dokumentacji projektowej dla każdego lub wybranego zadania:  

Zadanie 1. przebudowa drogi krajowej nr 7 (Al. Krakowska- strona wschodnia ) w pasie drogowym, w zakresie wykonania chodnika pomiędzy przystankami autobusowymi na  odcinku od ulicy Aleja Hrabska do ul. Centralnej oraz remoncie rowu w miejscowości Falenty  na dz. nr ew. 19    z obrębu Falenty,

Zadanie 2. przebudowa drogi krajowej nr 8 (ul. Mszczonowska) w pasie drogowym,            w zakresie wykonania chodnika na odcinku od wiaduktu do przystanku autobusowego (po jej obu stronach) z remontem rowu  i przepustu w miejscowości Janki na dz. nr ew. 106/1 z obrębu Janki Gm. Raszyn,

z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu  inwestorskiego, przedmiarów oraz uzyskanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (na każde zadanie oddzielnie).

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań:
a) ciągi piesze lokalizować  w pasie drogowym na granicy pasa drogowego i nieruchomości prywatnych, min. szerokość chodnika 1,50 m,
b) projekt budowlany uzgodnić w GDDKiA,

      c)uzyskać zaświadczenia o braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych nie      wymagających pozwolenia na budowę wydane przez Wojewodę Mazowieckiego.

 

Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia określa załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia.

 

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71320000-7

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, załącznik nr 1
2) oświadczenie – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu: (22) 701 77 78  lub drogą elektroniczną: itrojanowska@raszyn.pl

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani: Iwona Trojanowska tel. (22) 701 78 75.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek od godz. 8-18, wtorek-czwartek od godz. 8-16, piątek od godz. 8-14

VI. Termin składania ofert

 Termin składania ofert do 18 maja 2012 r. do godz.10.00

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2 a , 05-090 Raszyn w kancelarii pok. 15.        w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej na : przebudowę drogi krajowej nr 7-budowa chodnika oraz przebudowa drogi krajowej nr 8 –budowa chodnika po obu jej stronach  NIE OTWIERAĆ PRZED 18 maja 2012 r. godz. 10.00”

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego zadaniem nr 1 i /lub zadaniem nr 2.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Zamawiający uzna ofertę za najkorzystniejszą, która spełni warunki udziału w postępowaniu   i przedstawi najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

3.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

4.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

6.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Załączniki:

1.       Formularz ofertowo-cenowy -zał. nr 1

2.       Oświadczenie Wykonawcy -zał. nr 2

3.       Opis przedmiotu zamówienia –zał.  nr 3

4.       Wzór umowy -zał. nr 4