Przewidziany teren do zagospodarowania to
Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie:
1. projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń (do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym) - 2 egz.
2. projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową - 4 egz.
3. projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.
4. kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.
5. przedmiaru robót - 2 egz.
6. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.
7. wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.
8. uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy Prawo budowlane.
b) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu części działki nr ew.24 położonej w Obrębie
Falenty w ramach zagospodarowania terenu rekreacyjnego z funduszu sołeckiego Puchały.
Powierzchnia działki 5.4900 ha.
Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie:
1. projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym przeniesienie i rozmieszczenie
istniejących urządzeń zabawowych oraz rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń (do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym) - 2 egz
2. projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową - 4 egz.
3. projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.
4. kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.
5. przedmiaru robót - 2 egz.
6. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.
7. wersji elektronicznej na płycie CD - bez kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.
8. uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy Prawo budowlane.
c) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu części działki nr ew.14/2 położonej w Obrębie Falenty w ramach budżetu Gminy.
Powierzchnia działki 0.28 ha.
Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie:
1. projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym przeniesienie i rozmieszczenie
istniejących urządzeń zabawowych oraz rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń (do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym) - 2 egz.
2. projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową - 4 egz.
3. projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu
urządzeń - 4 egz.
4. kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.
5. przedmiaru robót - 2 egz.
6. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.
7. wersji elektronicznej na płycie CD - bez kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.
8. uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy Prawo budowlane.
Ilość, materiał i rodzaj urządzeń będzie uzgodniony w trakcie realizacji projektu.
Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne dla opracowania projektu w tym aktualną mapę do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.
W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:
1. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz.462).
2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. „w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów, prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm)
3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 ze zm.).
Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 74222200-3
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
6. Realizacja: 3,5 miesiąca od daty podpisania umowy.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień (załącznik nr 3)
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Jarosław Kozłowski pod nr tel. 701-79-05 oraz Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie projektów zagospodarowania terenów w sołectwach: Osiedle Nowe Grocholice, Puchały i Osiedle Falenty na terenie Gminy Raszyn” NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 14 czerwca 2012r. godz. 1200
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Oświadczenie
3. Wzór umowy
4. Mapy sytuacyjne
5. wykaz osób zał. nr 3