Raszyn, dnia 14.06.2012r.

OŚGK. 271.11.2012.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm/ 

 

I.    Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup materiałów budowlanych – uporządkowanie terenu przy ul. Górnej w ramach funduszu sołeckiego Dawidy.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest zakup następujących materiałów budowlanych: 

1.1       zaprawa tynkarska ZTM – cwM4 w ilości około 20 worków po

1.2       siatka ocynkowana pokryta PCV O 2,5/3,5mm o oczku 65x65mm w ilości około 280mb,

1.3       linka stalowa w oplocie do naciągu siatki w ilości około 400mb,

1.4       słupki stalowe o dł. 2m, O 2cale i gr. ścianki nie mniejsze niż 2mm w ilości około 50szt,

1.5       pręt stalowy żebrowany, O 10mm w ilości około 200mb,

1.6       profil stalowy zamknięty o przekroju  kwadratowym 4x4mm w ilości około 6mb,

1.7       profil stalowy zamknięty o przekroju  kwadratowym 2x2mm w ilości około 6mb,

1.8       zamek oraz klamka do furtki po 1 szt.

2.           Ilości zakupywanych materiałów przedstawiciel Zamawiającego określi telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość materiału nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

3.           Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

4.           Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 14 dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie     z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

7.           Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31 października 2012r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

8.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

9.           Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

10.       Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

45342000-6 – wznoszenie ogrodzeń.

11.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz         z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,

1.2       oświadczenie – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 0 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.11.2012.DO „Zakup materiałów budowlanych – uporządkowanie terenu przy ul. Górnej w ramach funduszu sołeckiego Dawidy”.

należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 20.06.2012r.  (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn – do końca dnia).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane               z wykonaniem zamówienia tj. „Zakup materiałów budowlanych – uporządkowanie terenu przy             ul. Górnej w ramach funduszu sołeckiego Dawidy”.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone         w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,

3.      Oświadczenie