Znak sprawy IR.271.45.2.15.2012.BS

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie: „Opracowań dotyczących inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań: zgodnie z „Zakresem opracowania”, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 71251000-2.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 3,
2) oświadczenie – załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,

3) wykaz wykonanych usług (zał. nr 6) zgodnie z „Informacją”, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
4) wykaz osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu umowy, łącznie z podaniem specjalności i numerów posiadanych uprawnień (zał. nr 7)

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Bolesław Sanecki.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8 – 18, wt. – czw. 8-16, pt. 8 – 14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Inwentaryzacja budowlana i instalacyjna Szkoły Podstawowej im. Cypriana Godebskiego w Raszynie” NIE OTWIERAĆ PRZED 12.07.2012r. godz. 14:00

w terminie do dnia 12.07.2012 r. , godz. 14:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Zakres opracowania

2.      Wzór umowy

3.      Formularz cenowo – ofertowy

4.      Oświadczenie

5.      Informacja

6.      Wykaz wykonanych usług

7.      Wykaz osób