Raszyn, dnia

OŚGK. 271.35.2012.JB

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm/ 

 

I.    Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup motopompy szlamowej w ramach funduszu sołeckiego Falenty Nowe.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań:

 

Motopompa do wody szlamowej powinna spełniać następujące parametry:

       - zużycie paliwa poniżej 3 l/h

      - wysokość podnoszenia min. 25 m.

      - wydajność pompy min. 1200 l/min.

      -  silnik Honda

      -  średnica króćców przyłączeniowych 3 cale

      - pojemność zbiornika paliwa min. 5l

      -  moc 7 KM

      - medium ; woda szlamowa

      - max. średnica zanieczyszczeń min. 25mm

      - max. wysokość ssania 8m

      -  zestaw narzędzi podręcznych do prawidłowej eksploatacji urządzenia;

      -  wyczerpującą instrukcję obsługi w języku polskim;

2.      Gwarancja i serwis

      -  okres gwarancji na dostarczony zestaw co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy sprzętu;

      -  w przypadku braku możliwości szybkiej naprawy (powyżej 14 dni), wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczego urządzenia;

      -   punkt serwisowy na terenie Polski;

    

3. Dodatkowe wymagania

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.

Zamawiający wymaga, aby Sprzedający wraz z motopompą przekazał Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną, a w szczególności książkę serwisową, książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim.

Wykonawca – sprzedający dostarczy Zamawiającemu towar na własny koszt i ryzyko.

  1. Kryteria oceny ofert: cena 100%
  2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

       34144213-4– Zakup motopompy.

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz         z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,

1.3       Wypełniony i parafowany wzór umowy,

2.      Dokument, o którym mowa w pkt. 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. (22) 701-79-12, fax. 22 701 77 71, kom. 502-685-499.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.35.2012.JB „Zakup motopompy szlamowej w ramach funduszu sołeckiego Falenty Nowe” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 12 lipca 2012r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „dostawa motopompy wraz z wężami ssawnymi i tłocznymi”

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,

 

 

 

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   …..………………………………………
                                                                                                 
(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)