Wykonanie robót remontowych w Przedszkolu w Falentach przy ul. Opackiego 44, Gmina Raszyn
Znak sprawy IR.271.54.3.17.2012.BS
pieczęć komórki organizacyjnej
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
I. Zamawiający: GMINA RASZYN Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78 Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie: „Robót remontowych w Przedszkolu w Falentach przy ul. Opackiego 44, Gmina Raszyn” II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Specyfika głównych wymagań została określona w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 2). Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Przedszkola w zakresie: - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni – - dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii z przygotowaniem powierzchni ok. - wymiana parapetów stalowych na parapety z MDF ok. - wymiana drewnianych obudów grzejników ok. - wymiana starych drzwi łącznie z ościeżnicami na nowe z PCW – 2 szt. 150/200 i 2 szt. 80/200, - wykonanie napraw tynkarskich po wymianie drzwi, parapetów i obudów grzejników, - drobne naprawy i uzupełnienia tynkarskie na ścianach i sufitach, - wymiana listew przyściennych ok. - malowanie krat okiennych ok. - malowanie rur wodociągowych i gazowych ok. - zbicie starej glazury, uzupełnienie tynku i ułożenie nowej glazury ok. - rozebranie starej posadzki z terakoty i ułożenie nowej ok. - wymiana uszkodzonych płytek ok. 14 szt. - demontaż zlewozmywaków i ponowny montaż łącznie z bateriami – 2 kpl. - demontaż starej instalacji wod. – kan. w pom. zmywalni i montaż nowej 1 kpl. - wykonanie instalacji nowych gniazd w pom. zmywalni – 4 kpl. - montaż listew ściennych maskujących istniejące instalacje natynkowe ok. 40m. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45453000-7. 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 3) wykaz wykonanych robót (zał. nr 7) zgodnie z „Informacją”, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Bolesław Sanecki. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8 – 18, wt. – czw. 8- VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Remont Przedszkola w Falentach przy ul. Opackiego 44, Gmina Raszyn”. NIE OTWIERAĆ PRZED 12.07.2012r. w terminie do dnia 12.07.2012 r. , godz. 14:00 VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załączniki: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3. Wzór umowy, 4. Przedmiar, 5. Informacja, 6. Formularz cenowo – ofertowy (załącznik do wypełnienia), 7. Wykaz wykonanych robót (załącznik do wypełnienia), 8. Oświadczenie (załącznik do wypełnienia).
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 6,
2) oświadczenie – załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego,
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
Załączniki (8) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Edyta Głodek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Edyta Głodek |
Data wprowadzenia: | 2012-07-02 16:34:37 |
Opublikował: | Edyta Głodek |
Data publikacji: | 2012-07-02 16:37:00 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 14:04:23 |
Ilość wyświetleń: | 1418 |