Raszyn, dnia

OŚGK.271.57.2012.JK

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

 

 

I. Zamawiający:  Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. (22) 701 79 05 , faks (22) 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjnych.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przez Wykonawcę wybranych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych - w ramach następujących funduszy sołeckich Osiedle Falenty, Falenty Nowe, Puchały i Słomin oraz dostawa urządzeń zabawowych - w ramach funduszu sołeckiego Nowe Grocholice

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do zapytania ofertowego dokumentacje projektowe oraz materiały dodatkowe.

 

 

2. Miejsce wykonywania usługi oraz zakres zamówienia:

 

Zadanie nr 1.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 14/2 obręb Falenty położonej przy Al. Hrabskiej:

1. Kiwak Zebra.

 

Zadanie nr 2.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 14/2 obręb Falenty położonej przy Al. Hrabskiej:

1. Huśtawka podwójna z jednym siedziskiem bezpiecznym typu kubełek.

 

Zadanie nr 3.

Dostawa do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń:

1) Stół betonowy na utwardzone podłoże do gry w piłkarzyki.

2) Stolik betonowy na utwardzone podłoże do gry w szachy i chińczyka z dwoma ławkami betonowymi wolnostojącymi z oparciami.

3) Stolik betonowy na utwardzone podłoże do gry w szachy i chińczyka z dwoma ławkami betonowymi wolnostojącymi z oparciami.

4) Stolik betonowy na utwardzone podłoże do gry w karty i karty z dwoma ławkami betonowymi wolnostojącymi z oparciami.

 

 

 

Zadanie nr 4.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 24 obręb Falenty położonej przy ul. Centralnej:

1) Huśtawka wahadłowa 2 osobowa (z jednym siedziskiem bezpiecznym) siedziska typu: deseczka i kubełek.

2) Karuzela z kierownicą i siedziskami.

3) Huśtawka wagowa 2 osobowa (metalowa).

4) Kosz z wkładem bez popielniczki o parametrach określonych w załączniku do umowy.

 

Zadanie nr 5.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 17/1 obręb Sękocin Las położonej przy ul. Wierzbowej:

1. Domek z tarasem i przejściem rurowym.

 

 

3. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania i/lub zadanie.

 

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego prac.

 

5. Termin realizacji usługi do dnia 14.12.2012 r.

 

6. Do dokumentów składanych wraz z ofertą Wykonawca winien dostarczyć

·      atesty, aprobaty, certyfikaty bezpieczeństwa itp. wszelkich materiałów, wyposażenia, urządzeń itd.,

·      kserokopię uprawnień kierownika robót

·      schematy oraz wizualizacje poszczególnych urządzeń (np. widoki) pogrupowane dla poszczególnych zadań.

 

7. Zalecane jest szczegółowe sprawdzenie przez wykonawców warunków wykonania zamówienia w terenie.

 

8. Przedstawione w materiałach dodatkowych oraz projektach zagospodarowania wizualizacje zabawek stanowią jedynie materiał poglądowy.

 

9. Opis i charakterystyka materiałów, z których mają być wykonane urządzenia są wiążące.

 

10. Zakazuje się wykorzystywania załączonych materiałów oraz projektów w części lub w całości w celach innych niż przeprowadzenie przedmiotowego postępowania przetargowego.

 

 

2.      Wzory umów stanowią załączniki nr 7a do 7e do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 30192170-3.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Jarosław Kozłowski nr tel. (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 8:00- 18:00. wtorek, środa i czwartek 8:0016:00, piątek 8:0014:00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a w Raszynie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjnych - NIE OTWIERAĆ PRZED 24.10.2012 r. godz. 12.00”

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Projekt dla terenu Osiedle Falenty.

2.      Projekt dla terenu Nowe Grocholice.

3.      Projekt dla terenu Puchały.

4.      Projekt dla terenu Słomin.

5.      Oświadczenie.

6.      Formularz ofertowo-cenowy

7.      Wzory umów – 5 egz.

 

Załączniki do pobrania w linku poniżej


załączniki