Raszyn, dnia

OR. 271.7.2012

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm/ 

 

I.    Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup odzieży ochronnej i środków czystości.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest zakup następującej odzieży ochronnej i środków czystości: 

1.1       kurtka zimowa wykonana z fluoroscencyjnej tkaniny, kolor YS – powłoka 100% poliester powlekany poliuretanem o gramaturze 185g/m2, podszewka 100% poliester, kożuch o gramaturze 360g/m2, wodoodporna powłoka, zapinana na dwustronny suwak oraz na napy, dwa pasy odblaskowe na rękawach oraz na kurtce – 2 szt

1.2       spodnie ogrodniczki ocieplane,  wykonane z fluoroscencyjnej tkaniny, kolor YS – powłoka 100% poliester powlekany poliuretanem o gramaturze 185g/m2, podszewka 100% poliester, wyściółka 80g/m2 wodoodporna powłoka, zapinane na suwak, dwa pasy odblaskowe w dolnej partii spodni, możliwość regulacji szelek oraz w pasie guzikami – 2 szt

1.3       kurta zimowa z pasami odblaskowymi, o gramaturze materiału minimum 160g/m2, zapinana na suwak, przeciwdeszczowa – 8 szt.,

1.4       T-shirt męski 100% bawełny, gramatura materiału minimum 180g/m2 - 20 szt.,

1.5       jesienno-zimowa koszula robocza z flaneli, 100% bawełny akrylowej, zapinana na guziki, gramatura materiału minimum 205g/m2 - 10 szt.,

1.6       buty bezpieczne typu trzewik sięgające kostki wykonane ze skóry naturalnej, podeszwa antypoślizgowa wykonana z gumy, olejoodporna, posiadająca kompozytowy nosek wytrzymały na uderzenia oraz kompozytowa wkładka zabezpieczająca stopę przed przekłuciem podeszwy      - 10szt.,

1.7       zimowa czapka bawełniana z daszkiem. - 100% bawełna akrylowa – 10szt.,

1.8       krem do rąk chroniący ręce przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych – 20szt.,

1.9       ręcznik frotte, gramatura materiału minimim350g/m2, wym. około 50cm x100cm - 10szt.

2.           Rozmiary zakupywanej odzieży określi przedstawiciel Zamawiającego po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty. Łączna ilość zamówienia na w/w asortyment nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

3.           Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

4.           Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

6.           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie     z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

7.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

8.           Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

9.           Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

39.83.00.00-9 – zakup odzieży ochronnej i środków czystości .

10.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz         z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

2.2   oświadczenie – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,

2.          Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Barbara Owczarz tel. 22 701-77-42, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem OR - Zakup odzieży ochronnej i środków czystości” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 05.11.2012r
(liczy się data wpływu do kancelarii
w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. Cena określona we wspominanym formularzu cenowo-ofertowym musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, bez podziału na wartości zależne od wielkości zamówienia, dla maksymalnych ilości poszczególnych materiałów, określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Wzór umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,