Przeprowadzenie rocznego przeglądu technicznego (bez instalacji gazowej, wentylacyjnej i elektrycznej) w budynkach należących do mieszkalnego zasobu Gminy Raszyn
Raszyn, dnia 11.03.2013r.
Znak sprawy OŚGK.271.23.2013.BL
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
I. Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn tel. 701-77-70, faks 701-77-78 Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Przeprowadzenie rocznego przeglądu technicznego (bez instalacji gazowej, wentylacyjnej i elektrycznej), zgodnie z art. 62 ustawy z dnia Wykaz obiektów ( budynków mieszkalnych, wielorodzinnych) objętych przeglądem: - Raszyn, ul. Lotnicza 10 - pow. użytkowa - - Raszyn, Al. Krakowska 49 - pow. użytkowa - - Raszyn, ul. Niska 19 - pow. użytkowa – - Raszyn, Al. Krakowska 57- pow.użytkowa- - Raszyn, ul. Młynarska 1- pow. użytkowa - - Raszyn, ul. Nadrzeczna 6A- pow. użytkowa – - Raszyn, ul. Nadrzeczna 6B- pow. użytkowa – - Raszyn, ul. Nadrzeczna 6C- pow. użytkowa – -Podolszyn Nowy, ul. Olszynowa 42,gm. Raszyn- pow. użytkowa - II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres usług obejmuje: 1.1. Przegląd roczny - przeprowadzenie okresowej kontroli konstrukcyjnej, tj. a) sprawdzenie elementów budynków i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczni niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów, b) sprawdzenie stanu urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynków, c) sprawdzenie stanu widocznych elementów konstrukcji, mogących ulec np: ugięciu, deformacji, - przeprowadzenie okresowej kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, tj: a) sprawdzenie stanu technicznego urządzeń służących gromadzeniu odpadów, b) sprawdzenie stanu technicznego instalacji służących odprowadzaniu ścieków bytowych, c) sprawdzenie stanu technicznego elementów odwodnienia budynków, np. kanalizacji deszczowej, d) sprawdzenie stanu technicznego przejść przyłączy przez ściany budynków. 2.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółów zawierających ocenę stanu technicznego wraz z dokumentacją fotograficzną i zaleceniami napraw elementów budynków. 3. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 74.31.30.00-6 4.Wykonawca związany jest ofertą 14 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. 6.Realizacja usługi: od dnia podpisania umowy do dnia III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: wzoru formularza ofertowego, 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15 Faks: 701-77-78 e-mail: bleczkowska@raszyn.pl 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 9-14. VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową w zaklejonej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 z dopiskiem „Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych w budynkach należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Raszyn”. NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić łączną cenę brutto 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załączniki: 1. Formularz cenowo-ofertowy 2. Projekt umowy
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego
2) oświadczenie - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
za wykonanie usług/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (27kB) | ||
umowa_przeglad roczny -projekt-2013 (74.5kB) | ||
Formularz cenowo ofertowy- przegląd roczny-2012 (75.4kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2013-03-11 10:21:16 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2013-03-11 10:27:53 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 13:58:18 |
Ilość wyświetleń: | 1196 |