Raszyn, dnia 11.03.2013r .

Znak sprawy OŚGK.271.22.2013.BL

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

I. Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Przeprowadzenie przeglądu technicznego 5 placów zabaw na terenie Gminy Raszyn  w zakresie przeglądu rocznego, zgodnie z art. 62 ust.1.pkt.1 ustawy  z dnia  7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)”.

1.Lokalizacja gminnych placów zabaw objętych przeglądem technicznym::

a) Raszyn, ul. Jesienna, działka nr ew. 690 i 691

b) Nowe Grocholice, Gm. Raszyn, ul. Moniuszki, działka nr ew. 470

c) Sękocin Las, Gm. Raszyn, ul. Wierzbowa, działka nr ew. 17/1

d) Puchały, Gm. Raszyn, na części działki nr ew. 24

e) Falenty przy OSP, Gm. Raszyn, działka nr ew. 14/2

1. Szczegółowy zakres usług obejmuje:

a) ocenę stanu technicznego urządzeń zabawowych pod względem bezpieczeństwa, tj.

-  sprawdzenie stabilności, kompletności i poziomu zużycia urządzeń,

-  sprawdzenie stanu połączeń i fundamentowania,

-  sprawdzenie zmian w poziomie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na skutek    

  przeprowadzonych napraw, 

- sprawdzenie wpływu warunków atmosferycznych na urządzenia zabawowe.

b) sprawdzenie stanu nawierzchni placów,

c) sprawdzenie stanu ogrodzenia,

d) sprawdzenie lokalizacji wyposażenia dodatkowego.

  

2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółów zawierających ocenę stanu technicznego każdego placu zabaw wraz z dokumentacją fotograficzną  i zaleceniami ( naprawy, konserwacja).

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 71.35.61.00-9

4.Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.Realizacja usługi:

od dnia podpisania umowy do dnia 29 marca 2013r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
     1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego   

          wzoru formularza ofertowego,
      2)
oświadczenie - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15 Faks: 701-77-78                 e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 9-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn,           ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 z dopiskiem „Przeprowadzenie przeglądu technicznego 5 placów zabaw na terenie Gminy Raszyn  w zakresie przeglądu rocznego”.

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 18 marca 2013r.  godz. 1600

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić łączną cenę brutto
za wykonanie usług/ udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc    po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.