Raszyn, dnia 27 marca 2013 r.

dot. OŚGK.271.15.2013

 

Dot. Zapytania ofertowego na: „Wykonanie projektu zagospodarowania terenu ogródka jordanowskiego przy ul. Wybickiego, Gmina Raszyn, część działki nr ewidencyjny 824/9”

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia

 

Pytanie nr 1

Jaki jest dokładny zakres prac projektowych? Zgodny z nagłówkiem zapytania ofertowego,  dotyczący umieszczenia sprzętu dla dorosłych czy też zgodny z określeniem w załącznikach i wzorze umowy, czyli zagospodarowanie terenu ogródka jordanowskiego, co by oznaczało, że dotyczy także zieleni, nawierzchni, urządzeń dla dzieci, małej architektury...

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zakres prac projektowych dotyczy umieszczenia (w już zagospodarowanym terenie) sprzętu dla dorosłych , tzw. siłowni na zewnątrz. Należy wydzielić część powierzchni istniejącego już parku jordanowskiego na potrzeby takiej "siłowni na zewnątrz".

Wybrany przez nas obszar na taką "siłownię na zewnątrz" znajduje się na początku parku jordanowskiego, tuż za głównym wejściem na plac. Wybrane przez nas miejsce nie koliduje z funkcjonowaniem istniejącego placu zabaw dla dzieci, jest także dostatecznie oddalone od jednej z części budynku pływalni.

Naszym celem, na wyznaczonym terenie jest umieszczenie sprzętu rekreacyjno-rehabilitacyjnego dla dorosłych (siłownia na zewnątrz).

Na obecną chwilę chcemy zakupić ok 5 urządzeń. Jednocześnie, pragnę nadmienić, iż docelowo chcielibyśmy w kolejnym roku dokupić kolejne pięć, tak by ta siłownia na zewnątrz miała więcej sprzętów. Dodatkowo zależy nam na umieszczeniu w tym obszarze 4 ławek w obszarze tego terenu. Obecnie na terenie przez nas wyznaczonym znajduje się trawa.

 

Pytanie nr 2

Czy w ramach tego zlecenia przewiduje się projekt oświetlenia terenu?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

w ramach zlecenia nie przewidujemy  projektu oświetlenia terenu.

 

Pytanie nr 3

Czy w ramach zlecenia przewiduje się jakiekolwiek urządzenia wodne?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

w ramach zlecenia nie przewidujemy żadnych urządzeń wodnych.

 

 

Pytanie nr 4

Co dokładnie oznacza "uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót". Od kogo i jakiego typu zaświadczenia należy uzyskać?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi

uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót” oznacza zgłoszenie do Starosty Powiatu Pruszkowskiego, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków zamiaru wykonania robót budowlanych, zgodnie z art.30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623  z póź. zm.)

 

Pytanie nr 5

Czy w chwili obecnej działka jest zadrzewiona i zakrzewiona? W jakim stopniu i czy istniejąca zieleń nie stanowi ogranicznika w dysponowaniu przestrzenią (pomniki przyrody, dużo starych drzew)

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Działka, którą wskazaliśmy na miejsce umieszczenia sprzętu rekreacyjno-rehabilitacyjnego dla dorosłych jest na granicy zakrzewiona (bez zadrzewień), ale krzewy nie będą kolidować z umieszczeniem sprzętu. Istniejąca zieleń nie stanowi ogranicznika z dysponowaniu przestrzenią, ponieważ znajduje się tylko i wyłącznie na granicy tej działki z kolejną działką graniczącą.

 

 

Raszyn 20.03.2013r.

Znak sprawy :OŚGK.271.15.2013.BL

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie projektu zagospodarowania  terenu ogródka jordanowskiego przy ul. Wybickiego, Gmina Raszyn, część działki nr ewidencyjny 824/9”.

II. „Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie:

1. projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń rekreacyjno – rehabilitacyjnych dla dorosłych ( przed wykonaniem projektu, do uzgodnienia  z Zamawiającym) - 2 egz.

2.  projektu zagospodarowania terenu zawierającego część rysunkową i opisową - 4 egz.

3.  projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.

4.   kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.

5.  przedmiaru robót - 2 egz.

6.  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.

7. wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.

8.uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót w trybie Ustawy Prawo budowlane.

Ilość, materiał i rodzaj urządzeń będzie uzgodniony w trakcie realizacji projektu.

Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne dla opracowania projektu w tym aktualną mapę  do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

 W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:

1.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r.  poz.462).

2.      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. „w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów, prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (Dz. U.           z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm)

3.      Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 ze zm.).

 

Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 74222200-3

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6. Realizacja: 3,5 miesiąca od daty podpisania umowy.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) oświadczenie - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

2.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień (załącznik nr 3)

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15 Faks: 701-77-78  e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 9-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem Wykonanie projektu zagospodarowania  terenu ogródka jordanowskiego przy ul. Wybickiego, Gmina Raszyn, część działki nr ewidencyjny 824/9”  NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 05 kwietnia 2013r.  godz. 1400

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

 

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.