Raszyn, dnia

OŚGK. 271.20.2013.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm/ 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup tablic i wydruków wielkoformatowych.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest zakup następujących materiałów: 

1.1       Tablice  informacyjne „Zakaz wyrzucania śmieci” o wymiarach 60 (wys.) x 40 (szer.) cm w ilości 12 sztuk, wykonane z blachy, wolnostojące na stalowej konstrukcji, na jednym słupku do wbetonowania, stelaż należy pomalować dwukrotnie farbą zabezpieczającą przed działaniem warunków atmosferycznych, co najmniej na 5lat. Słupek konstrukcji musi umożliwiać montaż 1m w podłoże oraz pozostawić przynajmniej 1,5 m odległości pomiędzy dolną krawędzią tablicy a podłożem. Wydruk metodą offsetową na foli winylowej samoprzylepnej o grubości 100 [µm],do zastosowania zewnętrznego o trwałości, co najmniej 5 lat. Wydruk należy zabezpieczyć przed promieniowaniem UV i działaniami atmosferycznymi  lakierem offsetowym lub laminatem.

1.2       Wydruki o wymiarach 213,5 (wys.) x 42,5 (szer.) cm oraz 24(wys.) x 238(szer.) cm  w ilości 12 kompletów po 2szt. metodą offsetową na foli winylowej samoprzylepnej o grubości  100 [µm] ,do zastosowania zewnętrznego o trwałości co najmniej 5 lat . Wydruk należy zabezpieczyć przed promieniowaniem UV i działaniami atmosferycznymi  lakierem offsetowym lub laminatem. Usługa obejmuje wykonanie wydruków wraz z ich naklejeniem na wiatach  przystankowych wskazywanych sukcesywnie w miarę potrzeb przez Zamawiającego.  

1.3       Tablice  informacyjne „Regulamin korzystania z ogródków jordanowskich” oraz „Regulamin korzystania z Parku nad Raszynką” z oznakowaniem słownym i graficznym o wymiarach 60 (wys.) x 40 (szer.) cm w ilości około 6 sztuk, wykonane z PCV o grubości min. 6 mm, wolnostojące na stalowej konstrukcji, na dwóch słupkach do wbetonowania. Stelaż należy pomalować dwukrotnie farbą zabezpieczającą przed działaniem warunków atmosferycznych, co najmniej na 5lat. Słupek konstrukcji musi umożliwiać montaż na 1m w podłoże oraz pozostawić przynajmniej 1,5 m odległości pomiędzy dolną krawędzią tablicy a podłożem Wydruk metodą offsetową na foli winylowej samoprzylepnej o grubości 100 [µm],do zastosowania zewnętrznego o trwałości, co najmniej 5 lat. Wydruk należy zabezpieczyć przed promieniowaniem UV i działaniami atmosferycznymi  lakierem offsetowym lub laminatem.

 

2.           Łączna ilość tablic i wydruków wielkoformatowych nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

3.           Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt (nie dotyczy § 1, pkt. 2 b - dostawa z montażem).

4.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 14-go dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

5.           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania wyrobów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie        z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

6.           Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 30 listopada 2013r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

7.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

8.           Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

9.           Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

10.       30.19.50. 00- Tablice
39. 29. 41..00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79.82. 25. 00 - Usługi projektów graficznych

22. 90. 00. 00 - Druki wielkoformatowe różne,

11.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz         z upływem terminu składania ofert.

 

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV.              Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

 

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza   ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

 - Aktualny odpis z KRS albo CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 0 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.0013.00.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.20.2013.”Zakup tablic i wydruków wielkoformatowych” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 12.04.2013 r. (liczy się data wpłynięcia do biura obsługi mieszkańca w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

 

 

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „ Zakup i dostawa tablic i wydruków wielkoformatowych”

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy

2.      Formularz cenowo-ofertowy