Raszyn, 9 kwietnia 2013 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I.                   Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 701-77-07

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Serwis kserokopiarek BizHub 750 i BizHub 250

II.          Opis przedmiotu zamówienia (specyfika głównych minimalnych wymagań):

Obsługa serwisowo-materiałowa urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub 250 i Konica Minolta bizhub 750  która będzie trwać do dnia 31-12-2013,obejmującą:

 

-konserwację urządzeń

-czyszczenie

-diagnostyka

-konserwację i regulację mechaniczną / elektroniczną urządzenia

-naprawy awarii po wymianie bębna światłoczułego

-wymianie części serwisowych (oryginalne części producenta)

-programowanie / konfigurację ustawień urządzenia oraz regulacje układu elektronicznego / mechanicznego urządzenia

-aktualizacje / reinstalację / konfiguracje sterowników urządzenia

-aktualizacje firmware urządzenia

-dostawę tonerów w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania (oryginalne tonery producenta)

- Przystąpienie do działań serwisowych powinno nastąpić w czasie do 2 godzin pracy serwisu od otrzymania przez serwis zgłoszenia Zamawiającego

-Jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 48 godzin od momentu rozpoczęcia naprawy, firma Wykonawcy udostępni Zamawiającemu inne urządzenie o parametrach równoważnych z parametrami urządzenia uszkodzonego

Serwis rozliczany będzie co miesiąc na podstawie stanu licznika wykonanych kopii A4

 

Zaleca się aby Oferent zapoznał się ze stanem kserokopiarek przed złożeniem oferty

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,

- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się

z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Maciej Wojcieszak pod nr tel. 22 701-77-07 e-mail mwojcieszak@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18, wt-czw. 8-16, pt. 8-14.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej w kopercie w Urzędzie Gminy Raszyn do dnia 16 kwietnia 2013 r. do godz. 12:00.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym koszt transportu do siedziby Zamawiającego).

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.

6.      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

3.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

4.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz cenowo-ofertowy

2.      Umowy