Raszyn,
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 20 listopada 2007 r. nr 223 poz. 1655/
I. Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn
tel.: (022) 701 77 77, faks: (022) 701 77 71
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, taśm, folii do faksów) na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn”
1. Przedmiot zamówienia (nr kategorii słownika CPV: 30125110-5):
1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, taśm, folii do faksów) na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn”, szacunkowa, potrzebna ilość – zgodnie
z poniższym zestawieniem:
Nazwa Drukarki |
Symbol Materiału |
szt. |
HP CP1700 |
10 (K) C4844A |
4 |
11 (C) C4836A |
4 |
11 (M) C4837A |
4 |
11 (Y) C4838A |
4 |
HP LJ 1018/1022n |
Q2612A |
40 |
HP LJ 1200 |
C7115X |
3 |
HP LJ 1320n |
Q5949X |
16 |
HP LJ 2015dn |
Q7553X |
14 |
HP LJ P1005 |
CB435A |
3 |
Lexmark E120 |
12016SE |
20 |
Samsung ML-1510 |
ML-1910D3 |
1 |
Samsung ML-1640 |
MLT-D1092S |
4 |
Samsung ML-2010 |
ML-2010D3 |
6 |
Samsung ML-2150 |
ML-2150D8 |
3 |
Brother Fax T104 |
PC-72RF |
2 |
Xerox Phaser 3250 |
POLCAN_10670 |
1 |
OKI B 430 D |
toner |
4 |
bęben |
2 |
HP DeskJet F4180 |
czarny - 54 |
2 |
kolor - 57 |
2 |
PanaFax UF-490 |
toner |
2 |
bęben |
1 |
OKIFAX 2510 |
toner |
1 |
HP Color LaserJet 2605 |
Black |
3 |
Cyan |
4 |
Magenta |
4 |
Yellow |
4 |
HP C410a tusze 364 XL |
Fotografia |
7 |
Karmazynowy |
7 |
Turkusowy |
7 |
Żółty |
7 |
Czarny |
13 |
Panasonic KX-FP343 |
folia |
2 |
HP LJ M1217 |
85a |
4 |
olivetti 283MF |
(Tylko oryginał)283MF |
3 |
HP LaserJet P3005 dn |
51x |
3 |
Brother 9970 |
Black |
5 |
Cyan |
4 |
Magenta |
4 |
Yellow |
4 |
1.1.1/ Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów.
1.1.2/ W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych możliwe jest zaoferowanie przez dostawcę zamienników spełniających wymagania zawarte w punktach 1.1.1 oraz 1.1.3. W przypadku materiałów do drukarek atramentowych oferowane materiały muszą być oryginalne, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
1.1.3/ W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego do drukarek laserowych, musi on spełniać wymagania zawarte w punkcie 1.1.1 oraz poniższe:
· proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,
· w przypadku usterki wywołanej przez stosownie produktów równoważnych Dostawca zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania,
· zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, do jakiego jest przeznaczony, tzn. pozwala na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję,
· zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał oryginalny producenta urządzenia i spełnia parametry wydajnościowe określone na podstawie międzynarodowych norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności.
1.1.4/ W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących intensywności/barwy wydruku Dostawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia i wymiany wadliwego tonera na nowy, spełniający wymagania zawarte w umowie w przeciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia.
1.1.5/ Dostarczone materiały winny być objęte gwarancją producenta przez okres min. 6 m-cy od daty poszczególnej dostawy.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego wraz z wyszczególnionymi cenami brutto za poszczególne materiały eksploatacyjne,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: Pan Maciej Wojcieszak pod nr tel. 701 77 07 / e-mail: mwojcieszak@raszyn.pl.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: w poniedziałki 8:00-18:00, we wtorki, środy, czwartki 8:00-16:00, w piątki 8:00-14:00.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn
w terminie do dnia 16-04-2013 r do godz. 12:00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za dostawę przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia po wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Projekt umowy