Raszyn, dnia

Znak sprawy OR.13.2013

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701-77-42 faks 22 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu  zamówienia) na wykonanie naprawy pokrycia dachowego budynku Gminy Raszyn  oraz remontu klatki schodowej wykorzystując do tego własne narzędzia i materiały.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfika głównych wymagań.

1)      Czyszczenie rynien – 74 m.b.

2)      Wykonanie obróbek blacharskich kominów (5 szt) – 27 m.b.

3)      Demontaż obróbki blacharskiej ogniomuru – 25 m.b. i montaż nowego.

4)      Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej – 12 m.b.

5)      Zgrzanie papy termozgrzewalnej na uszkodzonym poszyciu dachu – 21 m2.

6)      Zgranie papy na łączeniu z pasem nadrynnowym – 74 m.b.

7)      Częściowe wyburzenie centralnego komina, wymurowanie nowego komina, wylanie zbrojonej czapki na całości komina, położenie tynku, pomalowanie – 160 x 130cm.

8)      Wylanie zbrojonej czapki na kolejnym kominie o wym. 150 x 60 cm.

9)      Impregnowanie z pomalowaniem kominów.

10)  Demontaż istniejącego wyłazu na dach.

11)  Wykonanie nowego wyłazu na dach: Ścianki monolityczne żelbetowe, wys. – 30 cm. szer. – 20 cm. na trwale połączone z istniejącym stropodachem, klapa wyłazu ruchoma na zawiasach zamykana na kłódkę.

12)  Usunięcia zagrzybiałego rynku klatki schodowej na powierzchni 71,23m2.

13)  Wysuszenie i odgrzybienie ścian klatki schodowej – 71,23m2.

14)  Położenie tynku na klatce schodowej – 71,23m2

15)  Zagruntowanie oraz dwukrotne pomalowanie ścian klatki schodowej farbą emulsyjną – 71,23 m2.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać do 31 maja 2013 r.

3.zedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV 45.26.19.10-6, 45.26.19.00-3, 45.26.25.22-6

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Urzędzie Gminy  jest Pani Barbara Owczarz 22 701-77-42 i Pan Dariusz Osiadacz 502-685-499.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 8-18 poniedziałek, 8 – 16 wtorek – czwartek, 8 – 14 piątek.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn ul. Szkolna 2a

w terminie do dnia 23 kwietnia 2013r.do godz. 12:00 z dopiskiem „Oferta na: Naprawę pokrycia dachowego na budynku Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2A”

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.