Raszyn, dnia 16.05.2013r.

OŚGK. 271.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm/ 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup materiałów: pielęgnacja terenów zieleni.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących materiałów do pielęgnacji terenów zieleni:

1.1       kora mielona drobna (0-20mm) w ilości około 500 worków 80 litrowych o następujących parametrach:

-zawartość suchej masy min. 30 %

-zawartość chromu nie więcej niż 100 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość kadmu nie więcej niż 10 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość niklu nie więcej niż 60 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość ołowiu nie więcej niż 140 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość rtęci nie więcej niż 2 mg na kg suchej masy wyrobu

potwierdzonych odpowiednim certyfikatem

1.2       kora gruba (0-80mm) w ilości około 500 worków 80 litrowych o następujących parametrach:

-zawartość suchej masy min. 30 %

-zawartość chromu nie więcej niż 100 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość kadmu nie więcej niż 10 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość niklu nie więcej niż 60 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość ołowiu nie więcej niż 140 mg na kg suchej masy wyrobu

-zawartość rtęci nie więcej niż 2 mg na kg suchej masy wyrobu

potwierdzonych odpowiednim certyfikatem

1.3       podłoże do trawników w ilości około 250 worków 80 litrowych

1.4       torf odkwaszony produkowany z torfu wysokiego o ph: 5,5-6,5 w ilości około 250 worków 80 litrowych,

1.5       trawa - mieszanka 9 składnikowa do stosowania na poboczach dróg w opakowaniach 5kg. w ilości około 30 szt. o następujących parametrach:

-zawartość Życicy trwałej ok.35 % (3 gatunki)

-zawartość kostrzewy trzcinowej ok. 30% (2 gatunki)

-zawartość kostrzewy czerwonej ok. 20% (3 gatunki)

-zawartość kostrzewy szczeciniastej-murawowej ok. 10%

1.6       florovit o dużej zawartości żelaza do trawników (zaw. Fe 4% ) w opakowaniach 25kg w ilości około 35szt.,

1.7       środek chwastobójczy Tajfun 360SL w opakowaniach 5l w ilości około 6szt.

 

2.           Faktyczne ilości zakupywanych materiałów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość materiału nie przekroczy ilości określonej w przedmiocie zamówienia.

3.           Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

4.           Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

5.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 31 grudnia 2013 r. w ciągu 1 dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

6.           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie     z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

7.           Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 31 grudnia 2013r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

8.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

9.           Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

10.       Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

03100000-5 – materiały do pielęgnacji terenów zieleni.

11.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2       Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty ( do przedstawienia przed podpisaniem umowy) - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do CEiDG,

1.3       Wypełniony i parafowany projekt umowy,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. 022 701-79-12, fax. 22 701 77 71 lub Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.0015.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.25.2013.DO Zakup materiałów -  pielęgnacja terenów zieleni” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 24.05.2013r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii   w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „ dostawa materiałów - pielęgnacja terenów zieleni” 

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,