Raszyn, dnia 16.05.2013r.

Znak sprawy: OŚGK.271.28.2013.BL

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I.    Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zakup i dostawa materiałów do wyciszenia lokalu komunalnego nr 10 i nr 16 przy ul. Nadrzecznej 6C w Raszynie.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.    Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów: 

1.1       Wykładzina dywanowa:

Opis wykładziny i parametry techniczne

Rodzaj: dywanowa w rolce,

Koloryzacja: melanż brązowy

Ilość: 3 m szerokości x 25 mb

Konstrukcja: pętelka

Skład runa: 100% poliester lub polipropylen

Wysokość runa: 10 mm

Spód wykładziny: filc

1.2       Podkład wygłuszający pod wykładzinę dywanową

Parametry techniczne

Ilość: 1 m szerokości x 70m2

Grubość: od 4 mm do 6 mm

Izolacja akustyczna stropu od dźwięków uderzeniowych: min. 30 dB

1.3.  Taśma dwustronna-samoprzylepna

Ilość: 8 rolek, 50 mm szerokości x 25 m długości.

2.           Wykonawca zobowiązany jest do dostawy materiałów własnym transportem i na własny koszt we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego.

3.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

4.           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty. Wykładzina dywanowa ma posiadać znaki identyfikujące produkt, a w szczególności markę     i rodzaj.

5.           Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykładzinę dywanową  na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej producenta wykładziny dywanowej.

6.           Termin wykonania przedmiotu umowy: 3 dni od dnia podpisania umowy.

7.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

8.           Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV: 44.11.22.00-00

9.           Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,

1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

1.3.Wypełniony i parafowany wzór umowy.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

Pan Dariusz Osiadacz tel. 0 502 685 499

2.       Pani Bożena Leczkowska tel. (22) 701 79 15 Faks: 701-77-78   e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

3.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn,
ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 z dopiskiem „OŚGK.271.28.2013.BL – „
Zakup i dostawa materiałów do wyciszenia lokalu komunalnego nr 10 i nr 16 przy ul. Nadrzecznej 6C
w Raszynie”.
NIE OTWIERAĆ PRZED:  dniem 24 maja 2013r. godz. 1300

 (liczy się data wpływu do kancelarii  w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić łączną cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5  Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Wzór umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy.