Znak sprawy: OŚGK.271.31.2013.SS     ..                                                             Raszyn, 28 maja 2013 r.

 

pieczęć komórki organizacyjnej

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

 

I. Zamawiający:    Urząd Gminy w Raszynie , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  Adres do korespondencji:

  Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  tel. (022) 701 79 09, faks (022) 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie 30 szt. jednostronnych oraz wykonanie wraz z montażem 35 szt. dwustronnych zamocowanych na słupkach (31 szt.) tablic informacyjnych z nazwami ulic z terenu Gminy Raszyn.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań

a) W przypadku wykonania 30 szt. jednostronnych tablic informacyjnych z nazwami ulic:

§         Tablice z nazwami ulic, które są przedmiotem zapytania ofertowego wykonane powinny być z jednego płatu blachy aluminiowej o grubości 1mm pokryte folią odblaskową 1-ej generacji w ocynkowanej, umieszczone w malowanej proszkowo ramce, treść wykonana w technice nadruku solventowego twardego o rozdzielczości 720 dpi, całość zabezpieczona folią UV.

- Rozmiar płatu blachy: 165 x

- Rozmiar ramki: 165 x 750 mm

b) W przypadku wykonania wraz z montażem 35 szt. dwustronnych tablic informacyjnych z nazwami ulic zamocowanych na słupkach ( 31 szt.):

§         Tablice z nazwami ulic, które są przedmiotem zapytania ofertowego wykonane powinny być z dwóch płatów blachy aluminiowej o grubości 1mm pokryte folią odblaskową 1-ej generacji w ocynkowanej, umieszczone w malowanej proszkowo ramce zamocowanej przy pomocy taśm typu „bandimex” do słupka osadzonego w gruncie, treść wykonana w technice nadruku solventowego twardego o rozdzielczości 720 dpi, całość zabezpieczona folią UV.

-  Rozmiar płatu blachy: 214 x 970 mm

-  Rozmiar ramki z uchwytem: 214 x 970 mm (zał. nr 6)

 - Parametry słupka: średnica słupka 2”, o wys. 4,2 m , słupek ocynkowany, malowany proszkowo z kotwą, zakończony plastikowym kapslem.

 c) Ponad to:

§         Tablica powinna zawierać nieusuwalny znak właściciela wykonany technologią laserową w wewnętrznej warstwie folii odblaskowej.

§         Tło tablic powinno zostać wykonane w kolorze granatowym, napisy nazwy ulic w kolorze białym, pasek u dołu tablicy w kolorze żółtym z napisem z nazwą gminy i miejscowości w kolorze granatowym.

§         Każda tablica powinna zawierać herb Gminy Raszyn (według wzoru herbu - załącznik nr 2) umieszczony po lewej stronie tablicy na początku nazwy ulicy.

§         Ramka i słupek powinien być wykonany w kolorze szarym.

2.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

3.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 45.23.32.90 - instalowanie znaków drogowych

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego   wzoru formularza ofertowego,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty ( do przedstawienia przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 1.

      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Szymon Salach pod nr tel. 22 701 79 09, faks: 22 701 77 78

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 8.00-18.00, wtorek, środa i czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

1. Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  Biuro Obsługi Mieszkańca – pokój  nr. 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem   „Wykonanie wraz z montażem 30 szt. jednostronnych oraz wykonanie wraz z montażem 35 szt. dwustronnych zamocowanych na słupkach (31 szt.) tablic informacyjnych z nazwami ulic z terenu Gminy Raszyn - nie otwierać przed 7 czerwca 2013 r., godz. 12.30”

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu do Kancelarii Urzędu Gminy Raszyn w terminie do dnia 7 czerwca 2013 r.,  godz. 12.30.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

2.      wzór herbu Gminy Raszyn

3.      formularz ofertowo-cenowy

4.      wzór umowy

5.      przykładowy wzór tablicy informacyjnej z nazwą ulicy

6.      wzór ramki

7.      wykaz ulic dla tablic jednostronnych

8.      wykaz ulic dla tablic dwustronnych na słupkach.

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                      
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.Adresat.

2.a/a.