Raszyn,

Znak sprawy IR.271/B.8.11.4.53.MJS.2013

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Wykonanie dokumentacji technicznej budowy brodzika w czynnej pływalni Gminnego Ośrodka Sportu przy ul. Sportowej 30 w Raszynie”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie projektu wydzielonego brodzika dla dzieci na pływalni Gminnego Ośrodka Sportu w Gminie Raszyn w zakresie robót instalacyjnych, technologicznych i budowlanych.  

Zamawiający planuje usytuowanie lekkiego,  brodzika gł. 0,3 m i pojemności 2,4 m3 na stropie kotłowni obok niecki rekreacyjnej.   

W zakresie zamówienia należy wykonać:

1.      Projekt technologii uwzględniający wszystkie branże niezbędne do funkcjonowania brodzika. W projekcie należy przyjąć system technologii basenowej zastosowany w istniejącej pływalni w zakresie uzdatniania wody. Wymagany parametr temperaturowy dla wody w brodziku należy osiągnąć przez zastosowanie miejscowego podgrzewu (np.: podgrzewacz elektryczny przepływowy, lub wymiennik woda-woda wykorzystujący parametr z istniejącej kotłowni), który należy  uzgodnić z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Pruszkowie.

2.      Po uzyskaniu w/w uzgodnienia należy przygotować projekt budowlany w celu uzyskania w imieniu Gminy pozwolenia na budowę, oraz pozostałą dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowania na roboty budowlane.

Zakres dokumentacji obejmuje do wykonania :

- 2egz. ekspertyzy technicznej posadowienia brodzika na istniejącym stropie

- 4 egz. projektu budowlanego;

- po 4 egz. projektów wykonawczych w branżach:

- konstrukcyjnej

- architektonicznej

- instalacji sanitarnej

- instalacji elektrycznej

- technologicznej

 - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego  

 - 2 egz. przedmiaru robót  

 - 2 egz. STWiOR;

 - 1 egz. wersji elektronicznej  w/w dokumentacji

W/w dokumentacja powinna zostać wykonana na podstawie:

_____ - Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. Nr 462).

- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. „w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów, prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 ze zm)

- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 ze zm.).

- oraz innych nie wymienionych norm i przepisów.

Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich poprawek i uzupełnień w wykonywanej dokumentacji na każdym etapie, do momentu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę.

   

Oferent musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Rozp. Min. Inf.  z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 z dn. 16.05.2006 r. ze zm.),w następujących specjalnościach:

·         konstrukcyjno – budowlanej

·         instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych.

 

1.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

3.      Termin realizacji:

 - W ciągu 4 tygodni od daty podpisania umowy dostarczenie projektu technologii do Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pruszkowie w celu uzgodnienia.

 - Po uzyskaniu uzgodnienia, dostarczenie w ciągu 6 tygodni dokumentacji wyszczególnionej w pkt 3

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej –  załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień (druk w załączeniu)

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Maria Jasik-Sikorska pod nr tel. 701-78-62; Pan Wojciech Żebrowski pod nr tel 701-78-67.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

 złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie projektu brodzika w czynnej pływalni Gminnego Ośrodka Sportu przy ul. Sportowej 30 w Raszynie”.

w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 12-08-2013 r. godz. 1200

 

 VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Płatność zgodnie z umową  

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zał.:

  1. Projekt umowy
  2. Formularz ofertowy
  3. Wzór wykazu osób zał. Nr 2