Raszyn, dnia 13 stycznia  2014 r.

ZP.271.4.2014. MŚ

Dot. ZP.271.PN.1.2014

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn”.

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia

Pytanie nr 1.

Czy Zamawiający dopuszcza możliwość doprecyzowania formularza cenowego zawartego w formularzu oferty?

Sugerujemy, że pozycje nr 11-18 w w/w Formularzu dotyczą tej samej kategorii przesyłek. Prosimy o doprecyzowanie pozycji nr 19. Powyższe jest niezbędne do prawidłowej kalkulacji cenowej przedmiotowego zamówienia.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

  Zamawiający uprzejmie informuje, że zgodnie z pismem nr ZP-271.3.2014.MŚ z dnia                     09 stycznia 2014r. zamieścił na stronie swojej stronie internetowej nowy Formularz oferty, w którym dokonał modyfikacji:

- w poz. nr 3 dot. przesyłek zwykłych ekonomicznych krajowych gabaryt A,

- doprecyzowano opis poz. dot. usługi odbioru  przesyłek z Urzędu Gminy,

- wykreślono poz. nr 15,16,17,18.

Ponadto załączony został zmodyfikowany opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr A  i   wykaz rodzajowy i ilościowy przesyłek - załącznik nr 1 A.

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe zmiany stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

Raszyn, dnia 09 stycznia  2014 r.

ZP.271.3.2014. MŚ

Dot. ZP.271.PN.1.2014

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:  „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn”.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że dokonuje zmiany w Formularzu oferty  i zał. nr 1A tj:

 - w poz. 3 dot.  przesyłek zwykłych ekonomicznych krajowych gabaryt A- jest  3 500 szt. winno być  2 100 szt.

- w poz. dot. usługi odbioru przesyłek z Urzędu Gminy – jest  x 10 winno być 5 x w tygodniu x  12 mies.

- wykreśla się pozycje  nr 15, 16, 17, 18.

Ponadto modyfikacji ulegają zapisy dot. – opisu przedmiotu zamówienia –zał. A.

W związku z dokonanymi zamianami zostaje załączony nowy:

-  formularz oferty- po modyfikacji ,

- załącznik nr  A  - Opis przedmiotu zamówienia – po modyfikacji,

-  załącznik nr 1A – po modyfikacji.

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe zmiany stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.1.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn

 

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo pocztowe i będzie polegać na:

1.Przyjmowaniu i doręczaniu przesyłek:

a)listów zwykłych – przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii
w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,

b)      listów zwykłych priorytetowych – przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,

c)listów poleconych – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii
w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,

d)      listów poleconych priorytetowych – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym,

e)listów poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,

f) listów poleconych priorytetowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,

g)paczek zwykłych – rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,

2.      Usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i doręczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego.

3.      Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o gabarytach:

1) Gabaryt A, to przesyłki o wymiarach:

- minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,

- maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.

2) Gabaryt B, to przesyłki o wymiarach:

- minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość grubość 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm,

- maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1

Zamawiający NIEDOPUSZCZA składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Wykonawca wykaże się, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku . Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku . Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.5           O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2. Zaświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych - załącznik Wykonawcy.

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- wg wzoru stanowiącego;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

4/ Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców,

e)        informacyjnie dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:

1)      nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

2)      w zakresie komparycji, literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

15-01-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

15-01-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

07-01-2014 r.