Znak sprawy OŚGK.271.3.2014.BL                                                                             Raszyn, dnia 14.01.2014r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm./

I. Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „ Wykonanie usług kominiarskich w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Raszyn w roku 2014”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

Zakres usług obejmuje:

    1) czyszczenie ( oczyszczanie) przewodów kominowych dymowych, spalinowych                   i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. Nr 109, poz. 719):

- czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku

  ( luty, maj, wrzesień, listopad)

- czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi – 2 razy w roku

  ( maj, wrzesień)

- czyszczenie przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku

  ( wrzesień)

1.1. W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca:

a) wybiera sadze z kanałów,

b) wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych

ponadto sprawdza, czy nie nastąpiły:

a) zatkania przewodów kominowych,

b) uszkodzenie przewodów kominowych,

c) niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub kontrolnych.

 

  2) przeprowadzanie okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych – 1 raz            w roku ( wrzesień) w oparciu  o art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013r., poz. 1409) obejmuje sprawdzenie:

 a) drożności pionów kominowych,

 b) stanu technicznego głowic i nasad kominowych,

 c) ciągu kominowego,

  - Zamawiający  nie dopuszcza używania przy sprawdzaniu ciągu kominowego, otwartego

ognia w postaci świeczek, zapalniczek lub przepalania gazetami. 

 d) stanu technicznego przewodów, czopuchów, kanałów, drzwiczek kominowych, wyciorowych, ław kominowych, włazów kominowych,

 e) prawidłowości podłączeń kominowych

 f) czy nie występują uszkodzenia:

      - przewodów kominowych,

      - kanałów i czopuchów, rur i łączników,

      - włazów kominowych,

      - drzwiczek kominowych, rewizyjnych, wyciorowych,

      - ław  kominowych.

 

3)  Sporządzanie opinii i zaleceń na podstawie przeprowadzonych kontroli i badań.

4)  Sporządzanie protokółów z przeprowadzonych przeglądów przewodów kominowych:

 spalinowych, wentylacyjnych i dymowych (podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz lokatora potwierdzającego wykonanie przeglądu).

5) Wykaz budynków i ilości przewodów kominowych określa zał. nr 1  do niniejszej zapytania ofertowego.

6) Ilość budynków objętych usługą może ulec zmianie, w przypadku przejęcia przez Zamawiającego obiektów, przekazania zarządu budynkiem innemu zarządcy, sprzedaży budynku lub jego rozbiórki.

7) Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 90.91.50.00,

    71.35.61.00

8)      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

9)  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

10)  Realizacja usługi: od daty podpisania umowy do 30.11.2014r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
     1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,  

     2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. 701-79-15 Faks: 701-77-78                 e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 9-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn,           ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 z dopiskiem „Wykonanie usług kominiarskich                   w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Raszyn w roku 2014”.

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 21 stycznia 2014r.  godz. 1300

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie usług/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc    po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Wykaz budynków i ilości przewodów kominowych

2.      Formularz cenowo-ofertowy

3.      Projekt umowy

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                                

                                                                                   14.01.2014r. …..………………………………..
                                                                                                                     
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)